مجلس در پی استفاده از ظرفیت دولت است


مجلس در پی استفاده از ظرفیت دولت است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که از ظرفیت موجود دولت به بهترین شکل برای رفع مشکلات مردم استفاده شود.

اردشیر مطهری روز شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام خمینی(ره) استانداری سمنان گفت: اکنون زمان وحدت، همدلی و صمیمیت مجلس و دولت نه قلع و قمع مدیران است و مدیری ارزشمند است که خروجی مطلوب برای مردم داشته باشد.

وی اضافه کرد: مجموعه‌های اجرایی باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم ایفای نقش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان‌ در مجلس شورای اسلامی، به ضرورت تلاش‌ها در راستای ارتقا فرهنگ و توسعه اقتصادی تاکید و تصریح کرد: اعداد و ارقام ارائه شده در جلسات باید در زندگی مردم قابل لمس باشد.

وی تصریح کرد: بیان آمار و ارقام بر روی کاغذ خیلی زیباست اما باید به آمار و ارقامی استناد کرد که آثار آن بر معیشت مردم‌ قابل مشاهده باشد.

مطهری با اشاره به همسویی مطلوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان سمنان، ابراز داشت: مراجعات شهروندان به دفتر نماینده زیاد است و مدیران اجرایی به مطالبات مردم رسیدگی کنند.
وی با اشاره به کم‌برخورداری گرمسار در برخی از بخش‌ها، تاکید کرد: از آنجایی که این شهرستان یکی از قطب‌های صنعتی استان و کشور بشمار می‌رود، پیشنهاد می‌شود که همانند اداره امور مالیاتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و تامین اجتماعی گرمسار ارتقا یافته و به عنوان یکی از معاونت‌های ادارات کل به منظور سرعت‌بخشیدن جامعه کار و تولید در استان سمنان محسوب شود.

نماینده مردم شهرستان گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رفع چالش‌کم آبی و زیرساختی و توسعه خطوط ریلی این شهرستان اقدام لازم انجام شود.

مطهری خاطرنشان کرد: علوم پزشکی و مجموعه بهداشت و درمان به کادر پزشکی و درمان و تجهیزات بیمارستان شهرستان گرمسار توجه کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

یک دستگاه اتوبوس در محور ایوانکی به گرمسار واژگون شد