بازی FIFA 21 اخیراً برای کنسول‌های نسل نهمی معرفی شد


بازی FIFA 21 اخیراً برای کنسول‌های نسل نهمی معرفی شد

به نظر می‌آید بازی FIFA 21 برای کنسول‌های نسل نهمی و مخصوصاٌ دسته جدید پلی استیشن 5 یا همان دوال سنس طراحی شده است. طی رویداد EA Play Live 2020، الکترونیک آرتز (EA) نمایشی را به عناوین ورزشی سالانه‌اش، یعنی عناوین FIFA و NFL اختصاص داد. با توجه به این که بازی Madden NFL در ماه آگوست (مرداد – شهریور 99) منتشر خواهد شد، باید بدانید که به تازگی...

به نظر می‌آید بازی FIFA 21 برای کنسول‌های نسل نهمی و مخصوصاٌ دسته جدید پلی استیشن 5 یا همان دوال سنس طراحی شده است.

طی رویداد EA Play Live 2020، الکترونیک آرتز (EA) نمایشی را به عناوین ورزشی سالانه‌اش، یعنی عناوین FIFA و NFL اختصاص داد. با توجه به این که بازی Madden NFL در ماه آگوست (مرداد – شهریور 99) منتشر خواهد شد، باید بدانید که به تازگی تاریخ انتشار بازی FIFA 21 نیز مشخص شد. این عنوان در تاریخ نهم اکتبر مصادف با 18 مهر 99، برای پلی استیشن 4، اکس باکس سری اکس و کامپیوتر‌های شاخصی تایید شده است. به تازگی نیز اخباری از انتشار این بازی بر روی استیم شنیده می‌شود.

هر دوی این بازی‌ها برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس نیز به هنگام انتشار، در دسترس می‌باشد. با توجه با اطلاعاتی که در سایت رسمی این بازی می‌توانید پیدا کنید، سازندگان توضیح دادند که نسل نهم فناوری‌های جدیدی را در اختیار بازی و بازیکنانش قرار دی‌دهد و همچنین دوال سنس (Dual Sense)، همان دسته جدید پلی استیشن 5، توسط این بازی پشتیبانی می‌شود. بازی با این دسته باعث می‌شود شما هر ضربه به توپ را به صورت منحصر به فردی حس کنید، طوری که انگار در دست خودتان اتفاق می‌افتد. در ضمن، مدت زمان پردازش بازی به طرز شگفت انگیزی سریع خواهد بود و سیستم نورپردازی جدید نسل نهم به واقع گرایانه‌تر شدن این بازی کمک شایانی می‌کند.

با توجه به تکنولوژی جدید در نورپردازی و مدل سازی سه بعدی از اجسام، بازیکنان از مرزبندی دقیق‌تر و واقع‌گرایانه‌تر از حرکات و نورپردازی خواهند داشت. صداپردازی نیز در نسل نهم باعث تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر این بازی را از اینجا مشاهده کنید:

طی ماه آینده نیز اخبار بیشتری از این بازی به انتشار خواهد رسید. برای اینکه اخبار بیشتری از این بازی ببینید، شما می‌توانید این اخبار را از وبسایت ما دنبال کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Soccer Stars 4.4.0 فوتبال ساکر استارز اندروید