دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در پردیس


دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در پردیس

سرهنگ محمدی از شناسایی و انهدام باند شرکت‌های هرمی در شهرستان پردیس خبر داد.

دستگیری اعضای باند شرکت‌های هرمی در پردیس

سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان پردیس در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر رفت و آمد‌های مشکوک افراد ناشناس به یکی از واحد‌های مسکونی در فاز ۱۱ مسکن مهر شهر پردیس، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: مأموران انتظامی پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی محل دقیق فعالیت شرکت هرمی سریعاً با تشکیل یک تیم عملیاتی و هماهنگی با مقام قضایی وارد مخفیگاه آنان شدند و تعداد ۲۰ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند و آن‌ها را جهت بررسی به کلانتری انتقال دادند.

او گفت: مأموران پلیس در بازرسی از محل، موفق به کشف پک‌های آموزشی، کیس، مانیتور، کتابچه و جزوه‌های آموزشی در خصوص فعالیت اعضای باند‌های شرکت‌های هرمی در زمینه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز شدند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول داشته و در ادامه اذعان داشتند برای عضوگیری و اعتمادسازی عضوها، کار خود را قانونی جلوه می‌دادند.

او گفت: از مردم می‌خواهیم به راحتی به این گونه شرکت‌های غیر قانونی که با وعده‌‎های پوچ، افراد جویای کار، خصوصا جوانان را فریب می‌دهند اعتماد نکنند و در صورت مشاهده این گونه موارد مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید

استخدام در شرکت معروف با ۳۰ میلیون تومان/ ناک اوت آرزو‌ها در کیونت

انهدام باند کلاهبرداران به سبک شرکت‌های هرمی

دستگیری سرشبکه شرکت هرمی گلدن گرین فارکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: جشنواره کوچ عشایر مغان