جهاد علمی، لازمه تقویت بنیان‌های نظام اسلامی


جهاد علمی، لازمه تقویت بنیان‌های نظام اسلامی

نماینده ولی فقیه مازندران در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی مازندران گفت: تقویت بنیان‌های نظام اسلامی نیازمند جهاد علمی است و امیدواریم این نهاد بتواند راه‌گشای برخی از مسائل توسعه‌ای استان باشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا شافعیان رئیس جهاددانشگاهی مازندران امروز دوم تیرماه با آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دفتر وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: جهاد دانشگاهی مرکز علمی و از جمله نهادهایی است که در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی درخور توجه است.

وی با بیان این‌که تقویت بنیان‌های نظام نیازمند جهاد علمی است، افزود: با ظرفیت و توانی که جهاددانشگاهی دارد امیدواریم این نهاد با ریاست جدید خود بتواند راهگشای برخی از مسائل توسعه‌ای استان باشد.

در ابن دیدار محمدرضا شافعیان رئیس جهاددانشگاهی مازندران ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگی از دو رسانه ایسنا و ایکنا و بخش‌هایی همچون سازمان دانشجویان، امام و انقلاب، افکار سنجی و... برخوردار است و تلاش می‌کند تا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و آگاهی بخشی استان اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: در حال حاظر جهاد دانشگاهی در حوزه آبزی‌پروری، تولید جلبک اسپیرولینا و نیز طرح ملی «پایلوت سبزی و صیفی با استفاده از بذور تولید داخل» و پرورش گله غاز مولد اقداماتی را انجام داده که بخش‌هایی از آن به تجاری سازی رسیده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم