معاون فرماندار آستارا: ورود خودروهای سنگین به داخل شهر ممنوع است


معاون فرماندار آستارا: ورود خودروهای سنگین به داخل شهر ممنوع است

آستارا - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا گفت: ورود خودروهای سنگین به داخل شهر، برای جلوگیری از ترافیک ممنوع است و این وسایل نقلیه باید از بلوار سفیر امید یا جاده کمربندی تردد کنند.

کامبیز لقمانی مقدم روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک آستارا اظهار کرد: در برخی ساعات شاهد تردد خودروهای سنگین در خیابان های مرکز شهر هستیم و ماموران راهنمایی و رانندگی باید از ورود آنها ممانعت کنند.

وی بیان کرد: شهرداری برای جداسازی دو لاین بلوار سفیر امید و کاهش ترافیک در آن، گلدان هایی گذاشته است اما با توجه به جابجایی یا برداشته شدن تعدادی از آنها توسط مردم، وسط بلوار باید جدول کشی شود.

وی ادامه داد: تابلوها، علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی خیابان های شهر لوندویل قدیمی و کهن است و باید به منظور کاهش تصادفات، به نوسازی آنها اقدام شود.

معاون فرماندار آستارا گفت: ساماندهی دستفروشان نقاط مختلف شهر با همکاری شهرداری قابل قدردانی است و پلیس راهور به منظور سهولت عبور و مرور گردشگران، از پارک خودروها در حاشیه خیابان ها جلوگیری کند.

لقمانی مقدم افزود: گشت پلیس در محور آستارا-اردبیل برای مقابله با تخلفات رانندگی و کاهش تصادفات باید افزایش یابد و تامین روشنایی برخی نقاط گردشگری و پر تردد با همکاری دستگاه های متولی ضروری است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!