زنی وطن‌فروش که به وطن‌پرستان ایرانی حمله می‌کند!


زنی وطن‌فروش که به وطن‌پرستان ایرانی حمله می‌کند!

سالومه، مجری پرحاشیه من‌وتو ، مدتی است چهره‌های محبوب و البته وطن‌پرست ایرانی را مورد هجمه قرار می‌دهد؛ هجمه‌هایی که به نظر می‌آید ناشی از کینه‌‌های شخصی و عقده‌های درونی این مجری معلوم الحال است.

به گزارش جام نیوز، در آخرین مورد، سالومه به بهنوش بختیاری، بازیگر محبوب ایرانی توهین کرد و با وقاحت اعلام کرد که علت این حمله، افتخار کردن خانم بختیاری به ایرانی بودن و وطن پرستی ایشان است!

خانم بختیاری نیز در صفحه شخصی خود، با اشاره به وطن‌فروشی امثال سالومه، به توهین‌های او پاسخ داد.

زنی وطن‌فروش که به وطن‌پرستان ایرانی حمله می‌کند!

البته توهین‌های این مجری معلوم الحال علیه چهره‌های مشهور ایرانی اتفاق تازه‌ای نیست.

سالومه سیدنیا از جمله افرادی است که به دلیل ناتوانی و شکست در عرصه بازیگری، با پناه بردن به شبکه‌های ماهواره‌ای سعی کرده تا راهی برای کسب درآمد پیدا کند؛ در این راه هم برای این افرادی تفاوتی ندارد منبع درآمد کجاست: خاندان سلطنتی انگلیس یا خاندان سلطنتی آل سعود!

سالومه برای اینکه بتواند منبع درآمد خود را حفظ کند، از هیچ توهینی به ایرانی‌ها دریغ نکرده و افرادی همچون احسان علیخانی به خاطر کمک به مردم، حسام نواب صفوی را به دلیل رد پیشنهاد دوستی در دوران جوانی، محمدجواد ظریف به خاطر تبریک ولادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) و ... را هدف توهین‌ها و هجمه‌های خود قرار داده است.

مجری شبکه بهائی من‌وتو، حتی پا جای پای صهیونیست‌ها گذاشت و با توهین به سردار دلها و قهرمان ملی مردم ایران، سپهبد شهید قاسم سلیمانی، از ترور او به دست نیروهای آمریکایی ابراز خوشحالی کرده است.

اساسا هر ایرانی که به ایرانی بودن خود افتخار کند و برای پیشرفت کشورش فعالیت کند، از نگاه شبکه‌های ماهواره‌ای همچون من‌وتو و عوامل آنها، محکوم بوده و باید هدف حمله و توهین قرار بگیرند!

106

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید