15 هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد در استان اصفهان فاقد مسکن هستند


15 هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد در استان اصفهان فاقد مسکن هستند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: در استان اصفهان، 15 هزار خانوارِ تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند که از این تعداد 6300 خانوار مربوط به شهرهایی هستند که بالای 25 هزار نفر جمعیت دارند.

سید مرتضی بختیاری، شامگاه (جمعه-۶ تیرماه) در اردستان، اظهار کرد: تحول بزرگی در مناطق محروم کشور در حال رخ دادن است و ساخت مسکن که به عنوان یک نیاز اساسی مردم تلقی می شود در این مناطق آغاز شده است که البته هزینه زیادی در بر دارد، اما این کار بزرگ در حال انجام است.

وی افزود: در استان اصفهان که ۲۳ هزار شهید تقدیم کشور کرده است ۱۱۵ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۴.۵ درصد از جمعیت این استان را در بر می گیرد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس کمیته امداد کشور با بیان اینکه در سطح استان اصفهان، ۱۵ هزار خانوار تحتِ پوشش کمیته امداد فاقد مسکن هستند، گفت: از این تعداد ۶۳۰۰ خانوار مربوط به شهرهایی هستند که بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دارند و مابقی مربوط به شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها هستند.

بختیاری ادامه داد: بنیاد مسکن خدمات ارزنده ای را در این دولت انجام داده است و اگر مقدور باشد آن ۳ هزار واحد مسکونی که متعلق به روستاها است ۱۰۰۰ واحد مسکونی دیگر به این تعداد اضافه شود و در اردستان نیز ۱۵۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هوای اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار گرفت