پراید 60 درصد از سرقت‌ها را به خود اختصاص داد


پراید 60 درصد از سرقت‌ها را به خود اختصاص داد
رییس پلیس پیش‌گیری پایتخت از سرقت ۶۰ درصدی خودروی پراید خبر داد.

رییس پلیس پیش‌گیری پایتخت اظهار‌کرد: ۶۰ درصد از سرقت های خودرو مربوط به پراید است که البته به خودرو سازان تذکرات لازم در مورد افزایش امنیت این خودرو را داده ایم.

سردار کیوان ظهیری در گفتگو با مهر با اعلام خبر بازداشت سارقان خودروهای پراید، در مورد جزئیات این خبر گفت: باندی به صورت خانوادگی برای عدم جلب توجه اقدام به سرقت خودروهای پراید و لوازم داخل آن می کردند که توسط مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین بازداشت شدند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه اعضای این باند معمولاً اقدام به سرقت خودروهای مدل پائین می کردند، متذکر شد:شهروندان اموال خود را درون خودرو نگذارند.

او با تأکید بر این که بر اساس بررسی های صورت گرفته، حدود ۶۰ درصد سرقت ها مربوط به خودروی پراید است، اظهار کرد: این اتفاق جزء دغدغه های پلیس است و خود خودروسازها نیز در این رابطه بررسی های لازم را انجام می‌دهند تا بتوانند ایمنی خودرو را ارتقاء دهند.

این مقام انتظامی با بیان این که با شرکتهای خودروساز در این رابطه مکاتباتی داشتیم، اظهار‌کرد: پیگیری توسط پلیس انجام می شود و ان شاء الله سایر ارگان ها نیز در این رابطه همکاری لازم را داشته باشند تا به نتیجه مثبت برسیم و اموال مردم به راحتی سرقت نشود.

پراید 60 درصد از سرقت‌ها را به خود اختصاص داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...