نشست مدیران قضایی گلستان با وکلای استان و چند خبر کوتاه


نشست مدیران قضایی گلستان با وکلای استان و چند خبر کوتاه

گرگان - ایرنا - نشست مشترک دستگاه قضایی گلستان با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری، ورود علی‌آبادکتول به وضعیت قرمز شیوع کرونا و آغاز عملیات اجرایی ساختمان اداری دانشگاه پیام نور آق‌قلا از جمله اخبار کوتاه روز یکشنبه گلستان است.

رییس دادگستری کل گلستان در نشست مشترک دستگاه قضایی با اعضای هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان با تاکید بر مطالبه‌گری دستگاه قضا گفت: وکلا به عنوان حامیان مردم به خصوص طرفداران حق، جلوی خدشه‌دار شدن جایگاه وکیل و وکالت را از سوی برخی سوء استفاده کنندگان بگیرند.

هادی هاشمیان اظهار داشت: تقاضای مردم از دستگاه قضایی به علت ناآشنا بودن به حوزه وظایف کاری و ستادی، نسبت به گذشته بیشتر شده و همین مساله وظیفه ما در قبال ارائه خدمت به جامعه مضاعف و چندین برابر می‌کند.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب گرگان نیز در این جلسه با استقبال از حضور وکلا در پرونده‌ها عنوان کرد: این حضور می‌تواند به احقاق حق و شفاف شدن پرونده‌ها کمک نماید.

احمد جعفری رییس شورای حل اختلاف گلستان هم از همکاری نکردن برخی وکلا برای سازش در پرونده‌ها گلایه کرد.

**

با اعلام دبیرخانه جشنواره استانی مجازی شعر رضوی گلستان مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۲ تیر ماه تمدید شد.

این جشنواره با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترس فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت به ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی برپا می شود.

**

نشست هم اندیشی قضات زن با مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف بررسی چالش های قانونی و اجرایی در حوزه زنان و خانواده و ارائه راهکارهای حمایتی برگزار شد.

**

فرماندار علی آبادکتول گفت: به دلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، این شهرستان دوباره در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفت.

حسن هدایتی کتولی افزود: تیم نظارت و کنترل ستاد مقابله با کرونا در شهرستان فعال است و به طور مستمر از هتل ها ، رستوران ها، اصناف ، مساجد و امامزادگان بازدید خواهد کرد و در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، آن واحد و یا مرکز خدماتی رفاهی یا صنفی پلمب خواهد شد.

**
عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری دانشگاه پیام نور شهرستان آق قلا آغاز شد.

ساختمان اداری دانشگاه پیام نور در مساحت ۷۰۰ متر مربع ساخته می شود و مجمع خیرین و هیات امناء دانشگاه تاکنون ۴ میلیارد ریال برای ساخت آن پرداخت کردند.

**

رییس دادگستری کل گلستان در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: این استان با توجه به وحدت و امنیتی که براساس سکونت اقوام و مذاهب مختلف دارد، برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف امن و پایدار است.

در این مراسم از زحمات حسن حسن‌پور مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی گلستان تجلیل و حسین نجف‌زاده به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی گلستان معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!