سازمان تامین اجتماعی، دچار سوء مدیریت شده است


سازمان تامین اجتماعی، دچار سوء مدیریت شده است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی دچار سوء مدیریت شده است.

معصومه پاشایی روز یکشنبه هشتم تیر ماه، در جلسه تبادل نظر بخش کارگری و بازنشسته استان با مجمع نمایندگان استان، با بیان این‌که معیشت مردم نیازمند بازار کار و سرمایه است، گفت: تامین اجتماعی به شکل یک صندوق است که باید دائما ورودی داشته باشد؛ اما با نگاه به اقتصاد کشور متوجه می‌شویم که رکود و مشکلاتی در بخش اقتصاد و بازار کار و سرمایه وجود دارد.

وی افزود: شرکت‌های تابعه تامین اجتماعی در استان، اغلب ورشکسته شده‌اند، در واقع از بیت المال و حق کارگران برداشته و شرکت و کارخانه‌هایی را احداث کردیم اما این شرکت‌ها تبدیل به حیاط خلوت گروهی شده‌ و سرمایه‌ها نابود شده‌اند.

به گزا۰رش ایسنا، وی متذکر شد: شرکت‌هایی با پول تامین اجتماعی در استان تاسیس شده و اکنون تعطیل هستند، آیا تاکنون کسی پاسخگوی این موضوع شده است؟

پاشایی گفت: به جای این‌که افرادی با حقوق‌های کلان، مدیریت شرکت‌ها را برعهده بگیرند و هیچ سودی حاصل نشود، سازمان تامین اجتماعی باید به سمت شایسته سالاری حرکت کند.

وی گفت: همگی باید برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم و سپس با توجه به مشکلات، به بیان اعتراضات بپردازیم.

وی با اشاره به محبوبیت سهام سازمان تامین اجتماعی شرکت‌های تابع و اشتیاق مردم برای خرید آن، گفت: چرا درآمد و دخل و خرج این سازمان مهم برهم نمی‌خورد و چرا حقوق‌های نجومی در ابتدا از این سازمان کشف می‌شود؟

وی متذکر شد: این سازمان، متعلق به کارگران است و ابتدا باید معضلات داخلی خود را حل کند؛ ما نیز در مجلس از این قشر حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین