استقرار بیمارستان صحرایی 60 تخت‌خوابی سپاه در مهاباد


استقرار بیمارستان صحرایی 60 تخت‌خوابی سپاه در مهاباد

مهاباد- فرمانده سپاه پاسداران مهاباد گفت: بیمارستان صحرایی 60 تختخوابی با تجهیزات پزشکی و کارکنان درمانی در این شهرستان مستقر شده است.

سرهنگ طالب رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان مجهز صحرایی با تجهیزاتی شامل دستگاه اکسیژن‌ساز، واحد رادیولوژی، آزمایشگاه و بخش مراقبت‌های ویژه سیار به همت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در این شهرستان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه این امکانات با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این شهرستان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: علاوه بر تجهیزات پزشکی، ۸۰ نیروی متخصص برای رهایی کادر درمان مهاباد از فشار مضاعف و ارائه خدمات بهتر به بیماران هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در حال ارایه خدمات به بیماران در بخش‌های مختلف هستند.

استقرار بیمارستان صحرایی 60 تخت‌خوابی سپاه در مهاباد

فرمانده سپاه مهاباد با قدردانی از زحمات و تلاش کادر درمانی مهاباد بیان کرد: شهروندان تا حد امکان از حضور، تجمع و تردد بی‌مورد در معابر خودداری کرده و هنگام خروج از منزل استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و هم در شرایط بحرانی مقابله با بیماری کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن