فرماندار: آبگیری سد قشلاق صحنه مستلزم تملک اراضی است


فرماندار: آبگیری سد قشلاق صحنه مستلزم تملک اراضی است

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار صحنه گفت: سد قشلاق این شهرستان برای آبگیری مستلزم تملک اراضی و باغات کاسه سد می‌باشد.

علیرضا حیدری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری صحنه که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در سرسرای امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد، سد قشلاق را عامل مهم عمران و آبادانی شهرستان دانست و عنوان کرد: این سد در آستانه آبگیری قرار گرفته ولی هنوز مشکل تملک اراضی و باغات ۲ روستای اسلام‌آباد و قشلاق که در کاسه سد قرار دارند حل نشده است.
او در ادامه به مشکلات کشاورزان صحنه اشاره کرد و افزود: در بخش کشاورزی و به منظور جلوگیری از هدر رفت زحمات و محصولات کشاورزان منطقه، احداث صنایع تبدیلی و سردخانه ای می‌تواند جایگاه کشاورزی شهرستان را در کشور استحکام ببخشد.
‍وی همچنیین در ادامه به مشکل کم آبی اشاره کرد و اظهارداشت: فرسودگی شبکه انتقال و فرونشست سطح آب چاه‌های موجود بیشترین عامل کم آبی است.
فرماندار صحنه در پایان خواستار تسریع در روند اجرای پروژه تصفیه خانه، شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان، تعیین و تکلیف کانال آبیاری دشت چمچمال، احداث پل روستای گروس، آسفالت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه خاکی شهرستان و اتخاذ تصمیماتی راهبردی برای توسعه شهرستان شد.
اختلافات بین دستگاهای اجرایی نباید مانع خدمت‌رسانی به مردم شود
نماینده مردم شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز خطاب به مدیران صحنه گفت: بنا داریم با همکاری و همراهی شما جایگاه شهرستان را در تمامی بخش ها ارتقاء دهیم.
علی رضایی بیان کرد: مدیران در حوزه کاری خود آستین همت را بالا بزند و هر کدام به سهم خود تلاش کنیم تا سرمایه گذارانی را وارد میدان اقتصادی شهرستان کنیم.
او گفت: این فعالیت‌ها باید از طریق مجموعه نخبگان و تیم مشاوره ای هم هدایت شود که بطور قطع شاهد درخشش هرچه بیش تر شهرستان های خود می شویم.
وی در ادامه تاکید کرد: اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم باشد و با تمام توان پای کار هستم و خود را موظف به پاسخ دادن به مطالبات مردمی می دانم و تا زمانی که فرصت خدمت در اختیار ما است کار خود را با جدیت و با همراهی و همدلی برای مردم انجام می دهم.
شهرستان صحنه دارای آب و هوای معتدل و خنک و پتانسیل عظیم کشاورزی است که در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر