عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!


عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!

پورشه 911 توربو S مدل 2021 شاهکار دنیای خودرو بوده و اخیراً در اختیار مجله اتوبیلد اسپورت کارز قرار گرفته است. این مجله تصمیم گرفته چندین تست را روی این خودرو انجام دهد که یکی از آن‌ها ثبت لپ تایم در پیست Sachsenring بوده است. این نسخه پرچم‌دار و جدید از 911 افسانه‌ای توانسته رکورد … The post عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!...

پورشه ۹۱۱ توربو S مدل ۲۰۲۱ شاهکار دنیای خودرو بوده و اخیراً در اختیار مجله اتوبیلد اسپورت کارز قرار گرفته است. این مجله تصمیم گرفته چندین تست را روی این خودرو انجام دهد که یکی از آن‌ها ثبت لپ تایم در پیست Sachsenring بوده است.

عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!

این نسخه پرچم‌دار و جدید از ۹۱۱ افسانه‌ای توانسته رکورد قابل‌توجه ۱ دقیقه و ۳۰.۴۸ ثانیه‌ای را در پیست ثبت کند.

خب ۹۱۱ توربو S جدید با این رکورد در برابر رقبا چه حرف‌هایی برای گفتن داشته است؟ خب باید گفت این خودرو حدود یک ثانیه کندتر از مک لارن ۷۲۰S بوده اما چند دهم ثانیه‌ای سریع‌تر از لامبورگینی اوراکان اوو و فراری ۴۸۸ GTB عمل کرده است. نسل پیشین این خودرو زمان ۱ دقیقه و ۳۲.۳۰ ثانیه‌ای داشته و ۹۱۱ کررا S جدید نیز این پیست را در ۱ دقیقه و ۳۲.۳۶ ثانیه طی کرده است.

خودروی تست شده قبل از حضور تست توانسته سرعت ۳۱۴ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. این خودرو همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۵ ثانیه‌ای را بر جای گذاشته که دو دهم ثانیه کمتر از رکورد رسمی بوده و شتاب های صفر تا ۲۰۰ و ۳۰۰ کیلومتر در ساعت آن نیز به ترتیب ۸.۵ و ۲۶.۶ ثانیه بوده است.

عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!

اما پورشه به‌صورت رسمی گفته که شتاب صفر تا ۱۹۳ کیلومتر در ساعت (۱۲۰ مایل در ساعت) ۹۱۱ توربو S جدید ۸.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۳۳۰ کیلومتر در ساعت می‌باشد. این پرفورمنس فوق‌العاده به لطف آئرودینامیک پیشرفته و پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر حاصل شده است. توربو S همچنین به دیفرانسیل‌های لغزش محدود در مرکز و عقب، سیستم تعلیق فعال، فرمان پذیری چرخ های عقب و سیستم چهار چرخ محرک مجهز است.

عملکرد فوق‌العاده پورشه 911 توربو S جدید در پیست!

با قیمت ۲۰۳۵۰۰ دلاری برای نسخه کوپه این هیولا مختص خریداران ثروتمند و خوش‌شانس است هرچند این عملکرد نشان می‌دهد که پورشه دندان‌های خود را برای رقابت با محصولات گران‌تر و خاص‌تر تیز کرده است.

[دانلود ویدئو]
برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل از 28 آبان