لاماری ایما هیبریدی در تهران رونمایی شد


لاماری ایما هیبریدی در تهران رونمایی شد

شرکت آرین موتور طی مراسمی از لاماری ایما هیبریدی با حضور مدیران ارشد این برند و اصحاب رسانه رونمایی کرد.

«خبرماشین» - شرکت آرین موتور طی مراسمی از لاماری ایما هیبریدی با حضور مدیران ارشد این برند و اصحاب رسانه رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، لاماری ایما هیبریدی، محصول تولیدی شرکت آرین موتور است که بزودی در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین تولید خواهد شد؛ از نظر سبک طراحی پس از یک فیس لیفتی دارای ظاهری اسپرت تر و خشن‌تر از نسخه‌های قبلی شده است و به لحاظ ظاهری، کاملاً از ایما بنزینی قابل تمایز است. نسخه هیبریدی لاماری ایما از نظر سطح امکانات نزدیک به نسخه فول آپشن بنزینی این خودرو است.
در بخش طراحی جلوی خودرو، سپر کاملاً مورد بازنگری قرار گرفته و لبه بالای جلوپنجره هم حالت Vشکل به خود گرفته است که کاملاً بیننده را به یاد لامبورگینی اوروس می اندازد. ورودی هوای مرکزی سپر هم عضلانی تر شده است و دو قطعه کرومی عمودی در دو طرف سپر از دی لایت های لبه کاپوت انشعاب گرفته شده است. پکیج چراغ های اصلی هم حالتی عمودی به خود گرفته و در دو سوی سپر خودرو جانمایی شده اند.
در نمای عقب نیز سپر و دیفیوزر مورد بازنگری کلی قرار گرفته اند و پلاک نیز در قسمت دیفیوزر جانمایی شده است، حال آن که، در نسخه قبلی، محل قرارگیری پلاک در بخش فرورفتگی دیفیوزر و در قابی همرنگ با بدنه تعبیه شده بود.

مشخصات فنی لاماری ایما هیبریدی


این خودرو به عنوان یک کراس اوور متوسط دیفرانسیل جلو دارای پیشرانه بنزینی چهار سیلندر توربوشارژر با حجم ۱.۵ لیتر است که با پیشرانه برقی همراهی می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی لاماری ایما هیبریدی ۱۶۸ اسب بخار با گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر و حداکثرتوان موتور الکتریکی ۱۳۰ کیلو وات ساعت (۱۷۴ اسب بخار) با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است که در مجموع ۱۷۴ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه تولید می کنند.
در رانندگی شهری ۴۰% از توان موتور بنزینی و ۶۰% توسط موتور الکتریکی تأمین می‌شود؛ توان تولیدی این موتور ها نیز از طریق یک گیربکس E-CVT به چرخ های جلو منتقل می‌شود.
فضای کابین لاماری ایما هیبریدی تفاوت‌های اندکی با نسخه درون‌سوز دارد که این تفاوت‌ها به دلیل اضافه شدن آپشن‌های جدید ایجاد شده‌اند. برای مثال لاماری ایما هیبرید اکنون به سقف پانوراما به همراه سانروف مجهز است که نور بیشتری را به درون کابین هدایت می‌کند.
نسخه هیبریدی لاماری مانند لاماری ایما X از فهرست تجهیزات بسیار کامل تری هم بهره مند خواهد بود؛ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، از جمله این موارد می توان به سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ های جلو ال ای دی، صندلی های برقی جلو، گرم‌کن صندلی های جلو، صندلی راننده مجهز به سردکن و ماساژور، صندوق بار برقی و سنسور پارک جلو اشاره کرد.
سایر تجهیزات لاماری ایما هیبریدی شامل کروز کنترل، کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور عقب، ترمز کمکی، ترمز ضد قفل، ترمز اضطراری، ترمز پارک برقی، اتولایت، دی لایت، کلاستر و مانیتور یکپارچه، سنسور باران، دوربین عقب، کیسه های ایمنی هوا، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه اتومات، صندلی برقی راننده، تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، آینه های کناری برقی مجهز به گرم‌کن، سقف پانوراما با قسمت بازشو و… اشاره داشت.

قیمت لاماری ایما هیبریدی


در حال حاضر قیمت لاماری ایما هیبریدی هنوز اعلام نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سوپر گل آلومینیوم به پرسپولیس +فیلم