کاهش کارمندان مبتلا به کرونا در خراسان شمالی


کاهش کارمندان مبتلا به کرونا در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: شمار کارمندان مبتلا به کرونا در این استان در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل کاهش یافته است.  

سیدمحسن ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در خردادماه، آمار مبتلایان به کرونا در دستگاه های اجرایی روند افزایشی داشت اما در هفته گذشته روند این ابتلا کاهشی بوده است.

وی گفت: دلیل روند کاهشی هم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی از طرف کارکنان و ادارات آنان بوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دستور جمع بندی و ارائه گزارش در زمینه ابتلای کارمندان به دستگاه ها داده شده است اما همکاری بعضی از دستگاه ها برای ارائه آمار مبتلایان به ویروس کرونا ضعیف است.

وی تصریح کرد: تنها تعدادی از دستگاه ها گزارش مربوط به ابتلای کارمندان خود به کرونا را ارسال کرده اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه ها، در هفته اخیر هیچ مبتلای جدیدی به کرونا نداشته ایم و حال آنکه در هفته پیش از آن هفت نفر مبتلا اعلام شده بود.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا ظهر روز دوشنبه ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و شمار جان باختگان این بیماری نیز به ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسیده است.

پاندمی کرونا تاکنون در سطح جهان افزون بر ۱۰ میلیون نفر را بیمار کرده و جان بیش از ۵۰۱ هزار نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غربالگری دوم بارداری/ ویدئو