اطلاعات جدیدی درباره سیستم روایی بازی Diablo 4 منتشر شد


اطلاعات جدیدی درباره سیستم روایی بازی Diablo 4 منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره بازی Diablo 4، شامل نحوه روایت، جهان بازی، بخش چند نفره و … منتشر شد و در طی این خبر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم. بازی Diablo 4 سال قبل معرفی شد، اما فقط خدا تاریخ انتشار آن را می‌داند؛ البته شاید هم بهتر باشد بگوییم شیطان می‌داند؟! به هر حال، مانند اکثر بازی‌های شرکت بلیزارد (Blizzard)، انتظار می‌رود رند ساخت بازی، یک روند...

اطلاعات جدیدی درباره بازی Diablo 4، شامل نحوه روایت، جهان بازی، بخش چند نفره و … منتشر شد و در طی این خبر نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

بازی Diablo 4 سال قبل معرفی شد، اما فقط خدا تاریخ انتشار آن را می‌داند؛ البته شاید هم بهتر باشد بگوییم شیطان می‌داند؟! به هر حال، مانند اکثر بازی‌های شرکت بلیزارد (Blizzard)، انتظار می‌رود رند ساخت بازی، یک روند طولانی باشد؛ اما هر کمپانی‌ای باید برای اعتبار خودش هم که شده، هر از گاهی اطلاعاتی درباره بازی خود در اختیار بازیکنان قرار دهد. هم اکنون نیز، زمان یکی از همان اطلاعات جدید است! اطلاعاتی که تمرکز زیادی بر روایت داستانی بازی و خیلی چیرهای دیگر دارد.

اطلاعات منتشر شده بازی Diablo 4، بر روی یکی از 5 منطقه بازی متمرکز‌ است؛ منطقه‌ای به نام صحراهای خشک (The Dry Steppes). بازی‌ (همانطور که از آن انتظار می‌رود) جهان‌باز است و کمپ بخش بزرگی از آن را بازی خواهد کرد. مناطق بزرگی از بازی‌ هستند که شما باید از دشمنان پاک کنید و پس از انجام این‌ کار، NPCها به آن منطقه بازگشته و در آن دوباره ساکن می‌شوند. گفته می‌شود که شما می‌توانید به وسیله گفتگو کردن، درباره داستان و دنیای بازی اطلاعات جدیدی کسب کنید. سازندگان اخیرا روی طراحی روشی برای دوربین بازی می‌باشند که به وسیله آن، بتوانند بخشی ار داستان را از طریق المان‌های دیداری به نظر بازیکنان برسانند؛ تقریبا چیزی شبیه به عناوین سولز، بلادبورن و سکیرو! به گفته سازندگان، طراحی بخش چند نفره مخصوصا با توجه به نقشه بزرگ و جهان باز این بازی، یکی از چالش‌های اصلی تیم سازنده در زمان‌ حال می‌باشد؛ گرچه طراحی بخش چند نفره برای چنین عنوانی به نوبه خود چالش برانگیز می‌باشد.

بازی Diablo 4 برای پلی استیشن 4، اکس باک وان و کامپیوتر‌های شخصی معرفی شد است؛ ولی در حال حاضر، هیچ صحبت رسمی‌ای از تاریخ انتشار آن صورت نگرفته است. شما می‌توانید اخبار بیشتری درباره دنیای بززی، از وبسایت ما دریافت کنید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تریلر چهل دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی The Outer Worlds منتشر شد