رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی: دستگاه قضا در برابر تضییع‌ حقوق مردم ایستاده است


رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی: دستگاه قضا در برابر تضییع‌ حقوق مردم ایستاده است

بجنورد- ایرنا- رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: دستگاه قضا دفاع از حق مردم در برابر باندها، شبکه‌ها و برخی از اشخاص را که بند نافشان به تضییع حقوق مردم بسته شده، وظیفه خود می‌داند.

حجت الاسلام اسدالله جعفری، دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: نهادهای فعال در درون قوه قضاییه است مانند دادستانی در مسیر احقاق حقوق مردم تلاشی مستمر دارند.

وی گفت: برای ما مسوولان مهم این است که در سنگر خدمت به مردم با عشق و علاقه و خستگی‌ناپذیر کار کنیم، به نحوی که رضایت خدا و ائمه (ع) را در پی داشته باشد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه منطق استکبار جهانی را تجاوز و نادیده گرفتن حققو دیگر ملتها دانست و اظهار داشت: قریب ۱۰۰ سال است که عده ای تلاش دارند چنین القا کرده و جهان سوم را مجاب کنند که تنها مکتبی که می تواند جهان را رهبری کند نظام لیبرال دموکراسی غربی و آمریکایی است اما منطق این نظام جز تجاوز، از بین بردن و نادیده گرفتن استقلال و تمامیت ارضی کشورهایی که بر اساس خواست مردم شکل گرفته اند، نیست.

جعفری افزود: آمریکا جنگ ها و فتنه های بسیاری را در خاورمیانه برافروخته است و می توان گفت در ۷۰ سال گذشته به تنهایی چندین برابر کل جنگ های روی زمین، جنگ افروزی کرده است.

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی: دستگاه قضا در برابر تضییع‌ حقوق مردم ایستاده است

بهترین هنر مسوول در نظام اسلامی خدمت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با تاکید بر ارزش خدمت به مردم اظهار داشت: هنر مسوولان در این نظام، خدمت بی منت به مردم و ایجاد خاطره ای نیک است که از خود در ذهن مردم برجای می گذارند و البته مردم قدر این خدمات را دانسته و قدردان آن هستند.

ولی الله حیاتی با اشاره به شرایط سخت کشور گفت: هم اکنون در شرایطی هستیم که همه مجامع بین المللی سعی دارند تا برای ما چه در سطح بین المللی و چه با تحریم ها مشکل ایجاد کنند اما ملت ما علیرغم همه این سختی ها، پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند.

وی افزود: ۴۲ سال است با وجود همه سناریوهایی که تئوریسین های غربی برای مقابله با ما طراحی کرده اند مقاومت کرده و ایستاده ایم و اکنون استکبار می داند که این تلاش ها در ایران جواب نمی دهد زیرا با وجود کاستی ها و فشارها و همه مشکلات اقتصادی و کمبودها، مردم پیوندی ناگسستنی با انقلاب و رهبری دارند.

رییس‌کل دادگستری خراسان شمالی: دستگاه قضا در برابر تضییع‌ حقوق مردم ایستاده است

در این آیین با قدردانی از خدمات ۶ ساله مسلم محمدیاران، سیدجواد ایلالی به عنوان دادستان جدید مرکز استان خراسان شمالی معرفی شد.

ایلالی، که سابقه تدریس دروس حققوی و قضایی در دانشگاه های خراسان شمالی را دارد، پیش از این مسوولیت حفاظت اطلاعات دادگستری کل خراسان شمالی را عهده دار بود و محمدیاران نیز قرار است فردا به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی معرفی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج