مسابقات قهرمانی اسپوکس آسیا به تعویق افتاد


مسابقات قهرمانی اسپوکس آسیا به تعویق افتاد

نایب رئیس انجمن اسپوکس: قرار بود امسال میزبان نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا باشیم که کرونا برگزاری این رقابت‌ها را به تعویق انداخت.

بهاره آبستان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: اسپوکس یک رشته کاملا ایرانی است که در آن سرعت، قدرت و هوش ملاک پیشرفت محسوب می‌شود. این رشته به تازگی در ایران راه اندازی شده است، قرار بود امسال برای نخستین بار مسابقات قهرمانی آسیا را در تهران برگزار کنیم که بعلت شیوع ویروس کرونا این موضوع به سال آینده موکول شد.

وی گفت: باوجود این که زمان زیادی از راه اندازی اسپوکس در ایران نمی‌گذرد، اما توانسته جایگاه خوبی را در بین رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به دست آورد. خوشبختانه پتانسیل و استعداد‌های زیادی در این رشته فعالیت می‌کنند.
نایب رئیس بانوان انجمن در ادامه یادآورشد: انجمن اسپوکس هم مانند دیگر رشته‌ها در روز‌های کرونایی به حالت سکون قرار نگرفت، برگزاری دوره‌های برخط در سطح مربیگری و داوری را در دستور کار قرار دادیم و برای بالا بردن سطح عملکرد بازیکنان به آن‌ها برنامه تمرینی دادیم و نظارت مستقیم روی عملکردشان داشتیم.
آبستان افزود: خوشبختانه نگاه مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی نسبت به اسپوکس در بخش آقایان و بانوان برابر است، مسئولان فدراسیون هم از همان ابتدا امکانات مورد نیاز را در اختیارمان قرار داده اند و مشکلی در این خصوص احساس نمی‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم