مردم خمین یک میلیارد و 450 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند


مردم خمین یک میلیارد و 450 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند

خمین - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمین گفت: شهروندان نیکوکار این شهرستان در سه ماهه نخست امسال یک میلیارد و 450 میلیون ریال صدقه از طریق 10 هزار صندوق و روش‌های الکترونیکی پرداخت کردند.

جواد داودی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال معادل ۹۶ درصد ازصدقات پرداخت شده در خمین از طریق ۱۰ هزارو ۲۹۵ صندوق صدقات موجود در اماکن، معابر عمومی، منازل و واحدهای صنفی است.
وی با بیان اینکه روش‌های نوین پرداخت در بستر الکترونیک نیز چهار درصد از صدقات جمع آوری شده در این شهرستان را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: بر اساس ماده ۱۳ اساسنامه کمیته امداد و احکام ابلاغی برنامه پنج ساله ششم‌، حرکت به سمت روش‌های نوین در جذب مشارکت‌های مردمی و کاهش هزینه‌های اجرایی از رویکردهای کلان کمیته امداد امام خمینی (ره)در حوزه مشارکت‌های مردمی است.
داودی سهمیه پارسال این شهرستان در جمع‌آوری صدقات از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی را ۲۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: زادگاه امام راحل در استان مرکزی رتبه برتر در جمع‌آوری صدقات از طریق روش‌های نوین را دارد و ارقام جمع‌آوری شده به‌منظور رفع نیازهای اصلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان هزینه می‌شود.
وی تامین هزینه‌های درمانی، کمک هزینه جهیزیه و ازدواج، هزینه‌های تحصیلی و عمرانی را از اولویت‌های اصلی در پرداخت کمک هزینه نیازمندان از محل جمع آوری صدقات برشمرد.
پنج هزار و ۱۰۱ خانوار با ۹ هزار و ۶۴۲ مددجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) در خمین قرار دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی