پاسخگویی مدیران دستگاه‌های دولتی خراسان رضوی در سامانه سامد


پاسخگویی مدیران دستگاه‌های دولتی خراسان رضوی در سامانه سامد

مشهد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی از پاسخگویی برخی مدیران ادارات کل این استان به تماس‌های مردم و پیگیری مشکلات آنان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) خبر داد.

ناصر فخرموحدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این برنامه مدیران ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و کتابخانه‌های عمومی استان به تماس‌های مردم پاسخ داده و مشکلات آنان را پیگیری کردند.

وی افزود: براساس برنامه تدوین شده، مقرر گردید مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در محل سامانه سامد، به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در این استان باشند.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در راستای ارتباط بیشتر و اثربخش مدیران استان با مردم و رسیدگی مناسب به درخواست‌ها و مشکلات آنان به منظور ارتقای رضایت‌مندی عمومی و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه، ضمن اطلاع رسانی از طریق صدا وسیمای استان و خبرگزاری‌ها، با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و فرماندارانی که بیشترین درخواست‌ها یا مخاطبین را در سامانه سامد داشته‌اند هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود که در این برنامه شرکت نموده و اقدام به شنیدن نظرات، درخواست‌ها، شکایات، انتقادها و پیشنهادهای مردم نمایند.

وی گفت: در این راستا امروز طی ۲ ساعت حضور مدیران کل یاد شده در محل استقرار سامانه سامد در مجموع ۲۲۳ مورد تماس تلفنی مردمی با خط ۱۱۱ پاسخ‌ داده شد که از این تعداد ۵۶ مورد برای پیگیری بعدی در این سامانه ثبت شد.

فخرموحدی افزود: مشکلات دانش‌آموزان در استفاده از برنامه‌های آموزش مجازی، مشکلات کارکنان آموزش و پرورش، شکایت از فعالیت کتابخانه‌ها در ایام شیوع کرونا، مشکلات ورزشکاران‌، شکایات مربوط به هیات‌های ورزشی، مشکلات مراکز فرهنگی و درخواست رفع مشکلات هنرمندان از مهمترین موضوعات مطرح شده طی جلسه امروز بود.

وی ادامه داد: سعی بر آن است هر هفته تعدادی از مدیران کل استانی یا فرمانداران با حضور در محل استقرار سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی درخواست‌ها و شکایت‌های مردم باشند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت عجیب "جعفر جکسون" به عمویش "مایکل جکسون"