بوستان بانوان قزوین 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


بوستان بانوان قزوین 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

قزوین- ایرنا- معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: سومین بوستان بانوان قزوین در جنوب این شهر 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید محمد علمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط فعلی هیچ‌گونه وقفه در ساخت این بوستان بوجود نیامده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال آماده بهره‌برداری باشد.

وی اعتبار احداث این طرح عمرانی را ۱۴۷ میلیارد ریال اعلام و یادآورشد : بوستان بانوان یکی از نیازهای اساسی مردم منطقه بوده و با احداث این مجموعه تفریحی علاوه بر افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و بهره‌مندی شهروندان از این فضاها، به مجموعه‌های تفریحی شهر نیز افزوده خواهد شد.

علمی با اشاره به اینکه این مجموعه از وسعت بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم احداث این پارک بتواند فضایی امن و آرامی برای حضور بانوان شهر در بوستان‌ها را فراهم کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه ایجاد محیط‌هایی مخصوص بانوان و برطرف کردن این نیاز به حق زنان از وظایف شهرداری‌ها است، گفت : این طرح یکی از فضاهای تفریحی و ورزشی است که توسط شهرداری برای مختص بانوان ساخته می‌شود.

وی افزود: فضاهای گردهمایی اجتماعی، زمین بازی کودکان ، پیست دوچرخه سواری ، آمفی تئاتر روباز و اماکن ورزشی در این بوستان پیش بینی شده است.

عملمی یادآورشد: در سال های گذشته شهرداری های مناطق ۲ و ۳ قزوین نیز اقدام به احداث پارک بانوان برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان بانو کرده اند.

قزوین دارای سه منطقه شهرداری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!