کلنگ ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس بر زمین زده شد


کلنگ ساخت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس بر زمین زده شد

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: کلنگ ساخت اداره ثبت اسناد به مساحت 110 متر مربع در سه طبقه اداری در قالب پروژه مشارکتی در میدان امام این شهر بر زمین زده شد.

مهدی هدایت روز جمعه به خبرنگار ایرنا گقت:توسعه فضاهای اداری شهرستان پردیس و استقرار دستگاه‌های اجرایی در این شهر یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر و به ویژه در ماه‌های گذشته مورد توجه شرکت عمران قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاکید عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس بر تامین فضاهای خدمات و دستگاه‌های اجرایی؛ خاطر نشان کرد: تامین فضاهای خدماتی یکی از اولویت های این شرکت است و در این راستا در هفته‌ آینده کلنگ ساخت اداره برق شهرستان نیز به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ساختمان اداره برق به صورت مشارکتی و در قالب تهاتر هزینه نصب انشعابات ساخته می شود و ساخت ساختمان دولت در قالب تجمیع چندین اداره در یک ساختمان در دستور کار قرار دارد.

ساختمان اداره ثبت شهرستان پردیس با ۱۵۰۰ متر اعیانی، و شامل بک طیقه زیر زمین به عنوان پارکینگ و ۳ طبقه فضای اداری بر اساس برنامه و زمان بندی در قالب پروژه مشارکتی با بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

این آیین با حضور فرماندار پردیس، مدیرعامل شرکت عمران، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت اسناد کل کشور، سرپرست شهرداری پردیس، رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان پردیس برگزار شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان گیاهی ریزش مو