ضرورت توجه عملی به آموزش و پرورش


ضرورت توجه عملی به آموزش و پرورش

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: تنها در گفتمان‌ها نباید به آموزش و پرورش توجه شود بلکه باید توجه به این دستگاه بزرگ فرهنگی عملی باشد.

علی اوسط اکبری مقدم در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به جایگاه والای دستگاه تعلیم و تربیت کشور، اظهار کرد: همه مسائلی که در زندگی مادی و معنوی انسان‌ها شکل می‌گیرد، ناشی از جایگاه آموزش و پرورش است، لذا تنها در گفتمان‌ها نباید به آموزش و پرورش توجه شود بلکه باید توجه به این دستگاه بزرگ فرهنگی عملی باشد.

وی با بیان اینکه نظام متکی بر ساختار آموزش و پرورش است، افزود: دستگاه آموزش و پرورش بر اساس وظایف خود در راستای تعالی انسان‌ها قدم بر می‌دارد بنابراین باید به این مجموعه توجه ویژه شود.

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه مهم معلمان در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور، خاطرنشان کرد: خاطرات دوران کودکی و دانش‌آموزی با معلمان ماندگار می‌ماند.

اکبری مقدم خدمت در آموزش و پرورش را توفیق الهی دانست و اضافه کرد: هر فردی که در نظام آموزش و پرورش خدمت می‌کند در واقع در راستای تعالی انسان‌ها گام بر می‌دارد و این افراد بهترین و برگزیده ترین انسان‌های جامعه هستند و کار و خدمتگزاری آنان ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل سابق آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه وی به دور از علایق سیاسی در راستای اعتلای فرهنگ استان مدیریت کرد، گفت: جایگزین وی نیز از مدیران با اخلاق، باسابقه، مدبر و دلسوز نظام فرهنگی استان است.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم از زحمات نادر جهان آرای تقدیر و محمد رحمتی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان گیلان معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام