عرضه لوازم‌خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف


عرضه لوازم‌خانگی به زوج‌های جوان در مرحله اعلام جامعه هدف

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت: این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدرضا کلامی» با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت: این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور مصوب شد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مدت یک هفته نسبت به اعلام جامعه هدف خانوارهای تحت پوشش برای فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی زمانی تولید و عرضه مستقیم لوازم خانگی اقدام کند.

وی ادامه‌داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال تولید ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در داخل کشور در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور خاطرنشان‌کرد: این تصمیم بر اساس اولویت‌های تولیدی لوازم‌خانگی پرمصرف با قیمت‌های اقتصادی تدارک دیده شده که می‌تواند الگوی خوبی برای سایر تولیدات صنعتی کشور باشد./

پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی