به دنبال ادامه اعتراضات در آمریکا؛ اعلام حالت اضطراری در جورجیا و استقرار گارد ملی در آتلانتا


به دنبال ادامه اعتراضات در آمریکا؛ اعلام حالت اضطراری در جورجیا و استقرار گارد ملی در آتلانتا

شفقنا-فرماندار ایالت جورجیا به دنبال ادامه اعتراضات در این ایالت اعلام وضعیت اضطراری کرد این درحالی است که در آتلانتا هم گارد ملی مستقر شد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی عربی، اعتراضات و ناآرامی ها در چند ایالت آمریکا در واکنش به قتل جورج فلوید و برخورد خشن پلیس همچنان ادامه دارد. براین کمپ فرماندار ایالت […]

به دنبال ادامه اعتراضات در آمریکا؛ اعلام حالت اضطراری در جورجیا و استقرار گارد ملی در آتلانتابه دنبال ادامه اعتراضات در آمریکا؛ اعلام حالت اضطراری در جورجیا و استقرار گارد ملی در آتلانتا

شفقنا-فرماندار ایالت جورجیا به دنبال ادامه اعتراضات در این ایالت اعلام وضعیت اضطراری کرد این درحالی است که در آتلانتا هم گارد ملی مستقر شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی عربی، اعتراضات و ناآرامی ها در چند ایالت آمریکا در واکنش به قتل جورج فلوید و برخورد خشن پلیس همچنان ادامه دارد.

براین کمپ فرماندار ایالت جورجیا از اعلام وضعیت اضطراری در این ایالت خبر داد و در آتلانتا هم گارد ملی برای محافظت از اماکن دولتی در شهر مستقر شد.

کمپ گفت: آشوب ها و خشونت هفته ها است که ادامه دارد تا جایکه دامنه گسترش آن در حال بیشتر شدن هم است.

طبق اعلام رسانه ها در هفته اخیر در نتیجه تیراندازی در جورجیا ۳۰ نفر زخمی و ۵ نفر کشته شدند.

شبکهWSB-TV Atlanta به نقل از دفتر فرماندار جورجیا نوشت که او از گارد ملی خواسته است که وظیفه حمایت از مقر پلیس، ساختمان های دولتی، قصر فرماندار و ساختمان کنفرانس های بین المللی را برعهده گیرد.

فرماندار جورجیا همچنین از گارد ملی خواسته است که گشت زنی در مناطق یاد شده را برعهده بگیرد این درحالی است که نیروهای دولتی هم به خیابان های شهر اعزام شوند تا نظم و امنیت را برقرار سازند.

فرماندار جورجیا پیش از این در ۶ جولیای در توییتر خود نوشت:این رویکرد و سوگیری اخیر که به دنبال تخطی از چارچوب های قانونی است امری زشت است و پذیرفتنی نیست. ساکنان جورجیا به ویژه کسانی که لباس نظامی را بر تن کرده اند نیاز به حمایت در برابر خشونت و جنایت هستند. ما آماده هستیم تا برای بازگرداندن آرامش و ثبات به فرماندهان و مقامات محلی کمک کنیم با این حال از انجام اقدامات بدون آنها هم دریغ نخواهیم کرد.

این پست واکنشی به خبری از کانال WSB-TV Atlanta بود که در آن اعلام شد که یک شهروند ۵۳ ساله بعد از تنها چند ساعت از قتل کودک ۸ ساله با ضرب گلوله در نزدیکی رستوران به آتش کشیده شده ویندیز به قتل رسید.

متن خبر را در آرتی دنبال کنید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟