فعالان اقتصادی می‌توانند موانع تولید را ثبت و پیگیری کنند


فعالان اقتصادی می‌توانند موانع تولید را ثبت و پیگیری کنند

معاون برنامه ریزی دادگستری استان یزد اعلام کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند با هدف ایجاد امنیت اقتصادی، رفع موانع حقوقی و قضایی تولید و اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی، در چارچوب وظایف و اختیارات قوه قضاییه، موانع تولید را در سامانه حامی ثبت و پیگیری کنند.

«سعیدرضا پارساییان» در این رابطه گفت: سامانه حمایت حقوقی - قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع تحت عنوان «حامی» عامل ارتباط نظام‌مند و مستمر با فعالان اقتصادی جهت اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال است.

وی افزود: با هدف حمایت‌های لازم جهت رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام در امور مشاوره، کارشناسی و داوری مربوط به دعاوی و اختلافات پرونده‌های تجاری و اقتصادی، سامانه‌ حمایت از فعالان اقتصادی تحت عنوان «حامی» راه‌اندازی شده است.

وی دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه طراح و پشتیبان این سایت معرفی و اظهار کرد: موارد ثبت شده در این سایت با حفظ محرمانگی جهت ررسی و قرار گرفتن در فرایند حمایت حقوقی و قضایی به استان های مربوطه ارجاع می گردد و به موارد کلان و دارای اهمیت ملی نیز در مرکز رسیدگی خواهد شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: همه فعالان اقتصادی می توانند برای ثبت‌نام در این سامانه به آدرس اینترنتی www.hami.adliran.ir مراجعه نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، پارساییان ابراز کرد: تمام شرکت های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، تجارت و بازرگانی، نفت و گاز و پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی، تعاونی و دانش بنیان می توانند مشکلات و موانع کاری خود را از این طریق با دستگاه قضایی مطرح کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل