ضرورت پایش هوایی مناطق کویری استان کرمان در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ


ضرورت پایش هوایی مناطق کویری استان کرمان در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر ضرورت پایش هوایی مناطق کویری استان بمنظور جلوگیری هوشمندانه از تردد سوداگران مرگ گفت: پلیس با توسعه اشرافیت اطلاعاتی و تقویت نیرویی و تجهیزاتی روزافزون، نهایت تلاش خود را در عرصه مبارزه با سوداگران مرگ خواهد داشت.

سردار "عبدالرضا ناظری" در نشست کمیته تخصصی مقابله با ورود و عرضه موادمخدر گفت: باید در مقابل تلاش مضاعف در عرصه مبارزه با مواد مخدر از سهمیه و ظرفیت های موجود و مورد انتظار در سطح کشور نیز استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: همکاران ما که در کویر و در کمین اشرار هستند استرس ها و فشار کاری خاصی را متحمل می شوند که این موارد و نیازمندی های حوزه ماموریتی این عزیزان باید در جلسات و نشست های شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور بخوبی تبیین شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه با جلسات و رایزنی هایی که با مجمع نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی داشتیم اقدامات خوب و اثرگذاری را دنبال می کنیم تا از ظرفیت نمایندگان و کمیسیون های مختلف مجلس نیز استفاده شود.

ناظری با اشاره به اینکه کرمان اولین سنگر در عرصه مقابله با قاچاق موادمخدر است که باید تلاش کنیم از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسولان قوانین مربوط به این حوزه به روزتر و تکمیل شوند اظهار کرد: در همین رابطه جلساتی با دهیاران مناطق شمال و جنوب و شرق استان داشتیم تا در حوزه جلوگیری از کشت موادمخدر نیز اقدامات مقابله ای اثربخشی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش و تقویت ناوگان خودرویی رده های انتظامی درگیر با موادمخدر در دستور کار است، گفت: در این میان اشرافیت اطلاعاتی خود را گسترش می دهیم و جلساتی را بصورت ماهانه با دبیر کل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور خواهیم داشت اما در کنار این لازم است زندانیان مرتبط با معضل اعتیاد و قاچاق موادمخدر را به نحوی، هم کنترل و هم برای زندگی سالم هدایت و زمینه کار و اشتغال این قشر آسیب پذیر را فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت پهباد را با جدیت از طریق سازمان هواپیمایی پیگیری کردیم که در نظر است در یک نقطه از جنوب و شرق استان جانمایی و مستقر شود تا کویر برای مخلان نظم و امنیت ناامن بشود و الویت بعدی ضربه به پایه های اقتصادی و بنیه مالی سوداگران خرد و کلان مواد مخدراست که در این رابطه سایر سازمان ها و نهادها باید با ایفای نقش تلاش کنند مسئله زندان زدایی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت موثرتر دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای بهداشتی و درمانی در بحث توزیع متادون به عنوان یک ابزار برای ترک مواد مخدر گفت: چه بهتر که ضمن ارائه پیشنهادهای کاربردی در حوزه کاهش ابتلای مجدد افراد به جرائم و سرقت از کارآفرینان دعوت کنیم تا در این رابطه ایفای نقش کنند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استفاده از تجارب سایر کشورها در عرصه مقابله با ورود و توزیع مواد خانمان سور مخدر گفت: باید تلاش کرد با کمترین هزینه بیشترین ضربه را به سوداگران مرگ بزنیم و ان شاء الله به تاسی از شهدای عزیز در سطح استان و کشور به سلامت و امنیت جامعه و مردم عزیزمان خدمت کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)