اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)


اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

هر روز تعدادی از اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون برای مدت کوتاهی رایگان می‌شود. در این مقاله که به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود، این اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را معرفی می‌کنیم.

همان‌طور که می‌دانید اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشتیم. در این مواقع معمولا یا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده هم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن ElectroCalc Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن ElectroCalc Pro یک ماشین حساب کاربردی برای افرادی است که پروژه‌های مرتبط با برق و الکترونیک انجام می‌دهند. این ماشین حساب دارای محاسبات پایه‌ای قانون اهم، رنگ‌های مقاومت، مقاومت معادل، مقسم ولتاژ و... است و محاسبات الکترونیکی را مثل تراشه‌ی زمان‌سنج ۵۵۵ با مد‌های مونوستابل و آستابل، دیود زنر، منبع ولتاژ LM317، منبع جریانLM317، منبع تغذیه VDC، منبع تغذیه VAC، فیلترهای غیرفعال LPF e HPF، راکتانس خازنی XC، راکتانس خودالقایی XL، القاگر و... پوشش می‌دهد و برای محاسبات برق نیز می‌توان به اندازه‌گیری مصرف انرژی، ضریب توان، موتور جریان متناوب RPM و سایر موارد اشاره داشت. این برنامه با رابط کاربری سبک و مرتب، مثل یک جزوه‌ی خلاصه شده از فرمول‌های ضروری برای کاربران مفید خواهد بود.

بازی Evertale

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

بازی Evertale یک بازی جذاب است که توصیه می‌کنیم حتما آن را نصب کنید و در دنیای فانتزی آن غرق شوید. این بازی شما را به مبارزه علیه هیولاهای رمزآلود می‌برد تا آن‌ها را اسیر کنید و آموزش دهید و به‌خدمت بگیرید. ۱۸۰ هیولا و قهرمان در این بازی وجود دارند که در طول داستان جذاب می‌توانید آن‌ها را هدایت کنید و در دنیای آن‌ها با دوستان و دشمنان روبه‌رو شوید، سلاح‌های جدید کشف کنید و آن‌ها را برای مبارزه به‌کار بگیرید. یکی از نقاط قوت این بازی، مبارزه‌های گروهی با دوستان است که به شما کمک می‌کند در مقیاس کوچک استراتژی پیاده کنید.

مجموعه آیکون Dock Circle 3D

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

مجموعه آیکون Dock Circle 3D آیکون‌های سه‌بعدی مختلفی را با طراحی جذاب برای شما تدارک دیده است. این مجموعه آیکون روی انواع لانچرهای ثالث قابل اجرا است و بیش‌از ۵٬۰۰۰ آیکون ارائه می‌کند که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه‌ی خود از آن‌ها استفاده کنید و ظاهر گوشی هوشمند خود را تغییر دهید. علاوه‌بر آیکون‌های متنوع، ازطریق این برنامه به تصاویر پس‌زمینه‌ی با کیفیت نیز دسترسی دارید و می‌توانید آیکون‌های دلخواه خود را نیز درخواست کنید تا برای شما در اپلیکیشن قرار بگیرد.

بازی RowRow

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

بازی فکری RowRow یک بازی با طراحی مینیمال است که انجام آن آرامش‌بخش خواهد بود. قوانین بازی و آنچه باید انجام دهید در ابتدای هر مرحله یادآوری می‌شود و به‌راحتی می‌تواند ساعت‌ها شما را به‌چالش بکشد و درعین‌حال آرامش را برای شما به‌ارمغان بیاورد. این بازی به لطف طراحی و اجرای آن چندین جایزه تصاحب کرده است و حال برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. می‌توانید هم‌اکنون این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر نصب کنید.

اپلیکیشن My Sheet Music

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن My Sheet Music یک برنامه‌ی کاربردی برای نوازندگی ساز است. یکی از مشکلاتی که درحین نواختن ساز با آن روبه‌رو می‌شوید، نت‌خوانی از روی صفحه‌های کاغذی است. حال فرض کنید که بعداز اتمام یک صفحه باید نواختن رامتوقف کنید تا به صفحه‌ی بعدی بروید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از صفحات نت آهنگ‌ها عکس بگیرید و بعداز اینکه اپلیکیشن آن‌ها را اسکن و شناسایی کرد، تنظیم کنید که چه تمپو یا سرعتی را لازم دارید تا اپلیکیشن به‌صورت خودکار به‌ترتیب نت‌ها را نشان دهد و شما نواختن را ادامه دهید. این برنامه از نت‌های مختلف برای انواع سازها از پیانو گرفته تا یوکللی پشتیبانی می‌کند.

بازی The Mystery of Blackthorn Castle

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

بازی The Mystery of Blackthorn Castle یک بازی فکری است که شما باید اشیاء اسرارآمیزی را در قلعه‌ی Blackthorn پیدا کنید. در مسیر پیدا کردن اشیاء اسرارآمیز باید معماهایی را حل، راه‌های مخفی را کشف و سرنخ‌های لازم را جمع‌آوری کنید تا بتوانید برای حل معما و رسیدن به اشیائی که دنبال آن هستید، از آن‌ها کمک بگیرید. گرافیک جذاب بازی شما را در قلعه‌ای متعلق به قرن ۱۴ میلادی می‌برد و علاوه‌بر سرگرمی می‌تواند دانش تاریخی شما را افزایش دهد. ناگفته نماند این بازی با وجود اینکه رایگان شده است؛ اما هنوز برخی ویژگی‌ها را از جمله سفر سریع یا راهنمایی، فقط ازطریق پرداخت درون‌برنامه‌ای دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپلیکیشن Metadata

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Metadata یک ابزار کاربردی برای نمایش اطلاعات نهفته‌ی عکس‌ها است. واژه‌ی Metadata برای افرادی که با فناوری سروکار دارند به‌معنی «اطلاعات درباره‌ی اطلاعات است.» به‌عبارتی دیگر، فراداده، به اطلاعاتی می‌گویند که در یک فایل نهفته است. برای مثال، متادیتا برای یک عکس ممکن است شامل موقعیت مکانی ثبت عکس، زمان ثبت آن و داده‌های این چنینی شود. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این موضوع می‌توانید به مقاله‌ی متادیتا چیست؟ مراجعه کنید. حال اپلیکیشن Metadata به شما امکان می‌دهد با بارگذاری عکس دلخواه در این برنامه، اطلاعات جزئی آن را مشاهده کنید و حتی موقعیت مکانی ثبت عکس را روی نقشه به‌نمایش درآورید.

اپلیکیشن Videocraft - Video Editor Pro

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Videocraft یک اپلیکیشن ویرایش ویدئوی حرفه‌ای است که امکانات زیادی را برای ویرایش دراختیار شما قرار خواهد داد. با کمک این برنامه می‌توانید چند ویدئو را به یکدیگر متصل کنید، عکس در بین ویدئو قرار دهید یا آهنگ، صدا، متن، افکت بیفزایید و یک ویدئوی حرفه‌ای تولید کنید. حتی می‌توان تنظیم کرد که هر ویدئو با چه سرعتی پخش شود و جلوه‌ی جذابی برای بیننده ایجاد کند. می‌توانید روی ویدئو صدای دلخواه خود را ضبط کنید یا متن و نوشته‌های اضافه شده را ویرایش کنید و با افزودن استیکر، زیبایی بصری ویدئوی خروجی را افزایش دهید. یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه افزودن دو ویدئو به‌صورت تصویردرتصویر است؛ همچنین می‌توانید با کمک این برنامه فایل ویدئویی را تبدیل به صدا کنید و قبل از پخش ویدئو صدای آن را پخش کنید. به‌طور کلی این برنامه یک اپلیکیشن تدوین کامل برای گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد به‌شمار می‌رود.

اپلیکیشن AR Measure

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن AR Measure همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه برای اندازه‌گیری با استفاده از گوشی و قابلیت واقعیت افزوده است. فقط باید با دوربین گوشی یک فاصله بین نقطه‌ی A و نقطه‌ی B مشخص کنید تا این اپلیکیشن، فاصله‌ی آن را برای شما اندازه‌گیری کند. می‌توانید اندازه‌گیری‌های انجام شده را ذخیره کنید تا بعدا نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشید. حتی می‌توان با کمک این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS، از چند آیتم در یک عکس اندازه‌گیری کرد و هرکدام را جداگانه ذخیره کرد.

اپلیکیشن Crypto Helper

اپلیکیشن Crypto Helper یک برنامه‌ی بسیار جالب است که حتما پیشنهاد می‌کنیم آن را نصب کنید، حتی برای سرگرمی! این اپلیکیشن ابزاری برای رمزنگاری انواع متن است که توسعه‌دهنده‌ی برنامه تأکید کرده است، هیچ داده‌ای را از کاربران ذخیره نمی‌کند و بلافاصله بعداز حذف برنامه، تمام اطلاعات مربوط به شما حذف خواهد شد. کاربران می‌توانند متن‌های خاص خود را در اپلیکیشن وارد کنند و آن‌ها را به‌صورت رمزنگاری‌شده درآورند. ازسویی دیگر، متن رمزنگاری شده‌ای را می‌توانید به حالت قبل برگردانید و رمزگشایی کنید.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Crypto Helper از الگوریتم مشابه رمزنگاری «رمز ویژنر» استفاده می‌کند و با کمک کلیدهای قوی و داده‌های تصادفی، یک رشته متن را رمزنگاری خواهد کرد تا هرکسی قادر به درک آن نباشد و برای رمزگشایی آن، فقط باید ازطریق برنامه و کلید تعریف شده، اقدام کرد. این اپلیکیشن امکان Frequency Analysis فراهم کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا فراوانی نویسه‌های ASCII را بررسی کند. علاوه‌براین، برای رمزنگاری عمیق‌تر می‌توان به‌صورت تصادفی در داده‌ها نویز ایجاد کرد تا منجر به بی‌نظمی بیشتری شود و رمزنگاری مقاومت بیشتری پیدا کند.

بازی Magnetic Balls HD

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

بازی Magnetic Balls HD یک بازی فکری سرگرم‌کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ‌های هم‌رنگ را هدف قرار دهد تا آن‌ها را منفجر کند. قانون بازی این است که توپ شلیک شده باید با حداقل دو توپ هم‌رنگ خود برخورد کند تا تخریب صورت بگیرد. برای کسب امتیاز بیشتر باید سعی کنید با یک هدف توپ‌های بیشتری را هدف قرار دهید. از ویژگی‌های این بازی می‌توان به جایزه‌های روزانه، استفاده از شتاب‌دهنده، سه حالت بازی مختلف، توپ‌های خاص با قابلیات‌های ویژه و... اشاره کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن Boundo: System Tool Set

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Boundo یک ابزار سیستمی است که با بررسی سایر اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی، گزارش کلی از آن‌ها ارائه خواهد کرد. برای مثال، نشان می‌دهد برنامه‌های مختلف با چه اندرویدی سازگاری دارند. همچنین، ازطریق این اپلیکیشن می‌توان برای سایر برنامه‌ها، میان‌بر ایجاد کرد تا سریع‌تر دردسترس قرار گیرند. دیگر ویژگی مهم این اپلیکیشن اسکن بارکدهای QR است. علاوه‌براین، کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن تصاویر را به فرمت‌های مختلفی تبدیل کنند یا عکس‌های خصوصی خود را پنهان کنند. یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن را می‌توان پشتیبانی از حالت تاریک آن دانست که کاربری آن را در محیط‌های کم‌نور آسان می‌کند.

اپلیکیشن Numberwiz

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Numberwiz یک اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی اندروید است که مناسب مهندسان، برنامه‌نویس‌ها و افرادی است که محاسبات ریاضی زیادی انجام می‌دهند. این برنامه بانک اطلاعاتی کاملی درباره‌ی اعداد دارد. هر عددی را که در آن وارد کنید تمام اطلاعات مربوط به آن را نمایش می‌دهد. از جمله اطلاعات نمایش داده شده می‌توان به: ریشه‌ی عدد، ریشه‌ی دوم عدد، ریشه‌ی سوم عدد، فاکتوریل، اتحاد و تجزیه، تجزیه‌ی اعداد طبیعی، تبدیل اعداد به باینری، دستگاه اعداد پایه ۱۶ و... اشاره کرد. همچنین، برنامه‌ی Numberwiz توانایی محاسبه‌ی مشتق و انتگرال را نیز دارد و نسبت‌های مثلثاتی یک عدد را نیز می‌تواند در کسری از ثانیه نمایش دهد. اگر در حفظیات دشواری دارید و درعین حال با محاسبات ریاضی زیادی روبه‌رو می‌شوید، استفاده از اپلیکیشن Numberwiz سرعت شما را چندین برابر خواهد کرد.

مجموعه آیکون Hexadark

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

مجموعه آیکون‌ها به کاربران اندروید امکان می‌دهند در رابط کاربری گوشی‌های خود تنوع ایجاد کنند و تجربه‌ی جدیدی برای خود رقم بزنند. مجموعه آیکون Hexadark دارای بیش از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف است که همواره به‌تعداد آن اضافه می‌شود. این مجموعه آیکون همچنین، برای آیکون‌های بدون تم نیز آیکون طراحی کرده است تا بتوانید تم گوشی خود را یکپارچه کنید. علاوه‌بر انواع آیکون‌ها، در این برنامه کاربران به تصاویر پس‌زمینه‌ی HD نیز دسترسی دارند. گذشته از تمام امکانات ارائه شده در این برنامه، کاربران قادر خواهند بود که آیکون‌های اختصاصی نیز درخواست کنند و در به‌روزرسانی‌های بعدی آن را دریافت کنند. این اپلیکیشن روی اکثر لانچرها قابل اجرا است.

اپلیکیشن RAL Colors. NCS PANTONE Chart. Wall Paint Tester

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن RAL Colors یک برنامه برای آزمایش رنگ، پیش از رنگ‌آمیزی است. این برنامه ترکیب رنگ را باتوجه‌به استانداردهای بین‌المللی RAL و NCS و PANTONE انجام می‌دهد. این استانداردها توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ به‌کار گرفته می‌شوند. اپلیکیشن RAL Colors براساس نیاز معمارها، طراحان گرافیکی و مهندسان توسعه داده شده است. با کمک این برنامه تمام افراد خلاق فعال در حوزه‌های مختلف هنری تا مهندسی، قادر هستند پیش از استفاده‌ی واقعی از یک رنگ، و رنگ‌آمیزی محل مدنظر، آن را آزمایش کنند و از پالت‌های رنگی الکترونیکی با استانداردهای جهانی استفاده کنند تا نتیجه‌ی دلخواه را قبل از اجرای عملی طرح، ارزیابی کنند. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن Easy Sum | Shopping List

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (21 تیر)

اپلیکیشن Easy Sum یک برنامه‌ی کاربردی برای حساب‌های روزانه، خریدها و درآمد است. با کمک این برنامه می‌توانید حساب‌وکتاب‌های خود را فقط ثبت و نتیجه‌ی نهایی را بلافاصله دریافت کنید. درواقع می‌توان گفت این برنامه بخشی از نرم‌افزار اکسل را درخود جای داده است تا با کمک فرمول‌ها محاسبات ضروری را انجام دهد. رابط کاربری ساده‌ی اپلیکیشن مانند Note است که البته در مقایسه با آن، قابلیت‌های بیشتری را ارائه می‌کند و می‌تواند به‌دقت میزان درآمد و مخارج کاربر را محاسبه کند. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن iOS پولی رایگان شده را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

اگر اپلیکیشن یا بازی پولی دیگری را می‌شناسید که رایگان شده است، در بخش نظرات معرفی کنید تا به اپلیکیشن‌های این مقاله اضافه کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی