طرح بازآفرینی شهری در کنگاور اجرا شد


کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان‌های کنگاور، صحنه و...
کرمانشاه- ایرنا- رییس اداره مسکن و شهرسازی شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین گفت: طرح بازآفرینی محلات فرسوده با حمایت دولت تدبیر و امید در محله حسن آباد کنگاور با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال اجرا شد.

فریدون زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این طرح با حمایت اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه و با استفاده از حمایت‌های قانونی و دولتی در محله کم برخوردار شهرک حسن آباد اجرا شد و معابر خاکی آن بعد از ۴۰ سال آسفالت شد.
فریدون زارعی، با بیان اینکه زیرسازی عملیات آسفالت این محله برعهده شهرداری بود، اضافه کرد: ۳۵ هزار متر مربع از معابر و گذرگاه‌های محله حسن آباد با محوریت اداره راه و شهرسازی آسفالت شد.
وی با بیان اینکه عملیات آسفالت این محل توسط سه اکیپ با همکاری شهرداری اجرا شد، تصریح کرد: عمده کوچه های اصلی با دستگاه های سنگین مسکن و شهرسازی آسفالت و برخی از کوچه ها نیز به دلیل عرض کم و عدم امکان عبور ماشین آلات، توسط اکیپ های دستی عملیات آسفالت انجام شد.
وی با اشاره به آسفالت بیش از ۲۰ کوچه این محله که رضایت مردم را به دنبال داشته است، افزود: بیش از چهار هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت.
محله حسن آباد که از اوایل دهه ۸۰ به شهر کنگاور ملحق شد از جمله محلات کم برخوردار این شهرستان ۷۶ هزار نفری است.
کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده که پیشانی این استان مرزی محسوب می شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته