استاندار بوشهر:روند پرداخت تسهیلات کرونایی رضایت‌بخش نیست


استاندار بوشهر:روند پرداخت تسهیلات کرونایی  رضایت‌بخش نیست

بوشهر-ایرنا- استاندار بوشهر گفت: روند کنونی پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی آسیب دیده از کرونا در این استان رضایتبخش نیست و در این زمینه انتظار است متولیان سرعت بخشی لازم را داشته باشند.

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر افزود: به منظور تحقق روند شتاب بخشی به پرداخت تسهیلات واحدهای آسیب دیده از کرونا باید اقدامات هفتگی آنها به استانداری گزارش و دستگاه‌های ذیربط نیز در موضوع پرداخت‌‎ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی بانک‌های استان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز باید علت کند بودن روند پرداخت‌ها را شناسایی و گزارش هفتگی آن ارائه کند.

گراوند ادامه داد: با توجه به شرایط موجود بین نظام اداری و بخش خصوصی استان جبهه گیری خاصی در این حوزه‎ها وجود ندارد و این دو بخش برای رونق تولید و شکوفایی اقتصاد استان هماهنگ هستند.

وی افزود: ارتباط سازنده و مفیدی بین بخش دولتی و خصوصی را در استان شاهد هستیم و این امر فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید است.

گراوند با اشاره به شرایط شیوع کرونا در استان بوشهر یادآورشد: مدیران اجرایی در استان برای جلوگیری از ایجاد تجمع در ادارات تدابیر لازم را بیندیشند.

استاندار بوشهر با قدردانی از توجه مردم استان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی همه هم استانی ها، روند این بیماری در استان بهبود خواهد یافت.

گراوند افزود: همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی موظف به استفاده از ماسک در محل کار هستند و کارمندی که بدون ماسک باشد برای او غیبت محاسبه می‌شود.

وی ادامه داد: همچین به مراجعان بدون ماسک نیز خدمات اداری ارائه نخواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت رونق بندر بوشهرگفت: باتوجه به اهمیت رونق بندر بوشهر، دستگاه‌های مرتبط زمینه لازم را برای سرعت گرفتن تخلیه و ترخیص کالا از این بندر فراهم کنند و موانع اداری بر سر راه تسریع در ترخیص کالاها برداشته شود.

گراوند افزود: تقویت بندر بوشهر در گرو این است که تلاش کنیم کشتی‌های بیشتری در بندر پهلو بگیرد و ظرفیت‌های موجود در این بندر را احیا کنیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز