بازدید رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف


بازدید رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل از سلسله فعالیت‌های جدید این اداره کل در حوزه رسانه، مستندسازی و مرکز اسناد بازدید کرد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور در اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه از سلسله فعالیت‌های جدید این اداره کل در حوزه رسانه، مستندسازی و مرکز اسناد بازدید کرد.

«عباس لهراسبی» مدیرکل روابط عمومی و روابط بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در این بازدید به تشریح آخرین فعالیت‌های این اداره کل در حوزه‌هایی همچون رسانه، فضای مجازی، مستندسازی و تأسیس مرکز اسناد پرداخت و با اشاره به اینکه پنج رمان با محوریت زندگی‌نامه واقفان شاخص کشور توسط نویسندگان متبحر کشور تهیه و تولید شده است بر اهمیت رسانه و فضای مجازی در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تاکید کرد.

دکتر خاموشی نیز در این بازدید که با حضور مدیران و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد، ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ارائه راهنمایی‌ها و پیشنهاد‌هایی در حوزه رسانه و فضای مجازی به بحث پیرامون اهمیت شفاف‌سازی فعالیت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و لزوم اعتمادسازی در بین عموم مردم از طریق رسانه پرداخت.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»