رسیدگی به پرونده ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در هرمزگان خارج ازنوبت


رسیدگی به پرونده ناقضان شیوه نامه‌های بهداشتی در هرمزگان خارج ازنوبت

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و توجه همه مردم و گروه ها به حفظ سلامت خود و دیگر افراد جامعه، گفت: پرونده های ناقضان شیوه نامه های بهداشتی در استان خارج از نوبت و در شعبه های ویژه رسیدگی می شود.

علی صالحی عصر سه شنبه در نشستی در همین رابطه اظهار داشت: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و شعبه های ویژه رسیدگی قضایی به تخلفات بهداشتی در زمینه کرونا در دستگاه قضایی هرمزگان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: مأموران نیروی انتظامی، بازرسان بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده تخلف از جمله برگزاری مراسم های عروسی و عزا و هرگونه تجمع غیرضروری و همچنین عدم رعایت موازین و نقص دستورالعمل‌های بهداشتی، موضوع را به دستگاه قضایی اعلام می نمایند.

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: این پرونده‌ها به‌سرعت و خارج از نوبت در شعبه های ویژه رسیدگی و مطابق قانون با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

صالحی از مردم نیز خواست در صورت مشاهده هرگونه نقض و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، نسبت به ارائه گزارش به نیروی انتظامی و مراجع ذی صلاح اقدام کنند تا با تشکیل پرونده برای متخلفان آنان را به دستگاه قضایی معرفی نمایند.

وی تأکید کرد: در همین راستا با هماهنگی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی استان هرمزگان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، برپایی هرگونه تجمع غیرضروری ممنوع است و به شهروندان و به ویژه خانواده‌ ها توصیه می‌شود از حضور خود و فرزندانشان در چنین اجتماعاتی جداً خودداری نمایند تا از ابتلاء افراد بیشتری به این ویروس جلوگیری شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صنایع دستی نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار در هرمزگان دارند