دنیا مدنی و موهایی از همه رنگ! + عکس


دنیا مدنی و موهایی از همه رنگ! + عکس

عکس جدید دنیا مدنی او را با موهای رنگی نشان می دهد.


پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : دنیا مدنی و موهایی از همه رنگ! + عکس

دنیا مدنی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است. دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان بازیگر سینماست. بازی های خوب دنیا مدنی در فیلم هایی همچون مفت آباد و وسرو زیر آب وی را بیش از پیش به طرفداران سینما معرفی کرد. دنیا مدنی فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است.

بیوگرافی دنیا مدنی طراح و بازیگر زن ایرانی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیرماه سال ۱۳۶۹ در شهر تهران است این چهره جوان علاوه بر بازیگری در طراحی هم دست دارد و یکی از طراحان خوب تهران است وی همچنین دختر رویا تیموریان بازیگر مشهور ایرانی میباشد.این بازیگر ایرانی برای اولین بار در فیلم سینمایی زندگی جاریست ساخته منوچهر هادی در سال ۹۱ بازیگری را تجربه کرد.در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی (بنبک) با بیوگرافی کامل این بازیگر و طراح جوان کشورمان در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود.

زندگینامه دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیرماه ۱۳۶۹ در یک خانواده کاملا هنرمند در تهران می باشد.پدرش میرولی الله مدنی و مادرش خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند و یک خواهر نیز به نام خانم درنا مدنی دارد . مادرش از میرولی الله مدنی طلاق گرفته و با مسعود رایگان بازیگر سینما ازدواج کرده است.وی علاوه بر بازیگری در عرصه طراحی لباس نیز تخصص دارد و مدرک تحصیلی خود را از کشور مالزی اخذ نموده.طراحی لباس بازیگران در سریال ها و فیلم های سینمایی از کارهای این دختر است. وی پس از اینکه در سینما به عنوان دستیار طراح لباس فعالیت کرد توانست خودش را به عرصه بازیگری برساند.

تحصیلات دنیا مدنی

وی در مالزی در رشته طراحی لباس درس خوانده و فارغ التحصیل شده است و در ادامه پس از اخذ مدرک لیسانس از دانشگاه مالزی وارد ایران شد و در دانشگاه سینمای تهران مشغول ادامه تحصیل است.

شروع بازیگری دنیا مدنی

خانم مدنی به تشویق مادرش وارد دنیای هنر شد.

او در سال ۱۳۹۱ توانست وارد سریال زندگی جای دیگری است شود و سرانجام در این سریال توانست اثر خوبی از خودش به جای بگذارد وی مدیون منوچهر هادی است. با گذشت زمان در فیلم سینمایی مفت آباد بازیگر شد و پژمان تیمورتاش یک نقش خوب به دنیا داد تا بتواند به دنیای بازیگری ایرانی به صورت رسمی وارد شود البته ناگفته نماند که مادرش زحمات زیادی برای بازیگر شدن دخترش کشیده است.

آثار و کارنامه هنری دنیـا مدنی تا کنون

رهایم نکن

سرو زیر آب

مفت‌ آباد

زندگی جای دیگریست

نزدیکتر

وی در آثار یاد شده به عنوان بازیگر، گروه لباس ، دستیار صحنه ، گروه صحنه حضور داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل