جاهل ترین های ما در خدمت پاکستان هستند


یک قرن است که در جغرافیای اسلام جنگ های مدرن نیابتی غیر از ایران و عربستان ادامه دارد. حسنی مبارک، قذافی، داوود خان و... از صحنه ای روزگار برداشته شدند. سربازان امریکا، روسیه، انگلیس و مجاهدین اسلامی از هرگوشه برای تشدید جنگ ها در همه...

یک قرن است که در جغرافیای اسلام جنگ های مدرن نیابتی غیر از ایران و عربستان ادامه دارد. حسنی مبارک، قذافی، داوود خان و... از صحنه ای روزگار برداشته شدند.
سربازان امریکا، روسیه، انگلیس و مجاهدین اسلامی از هرگوشه برای تشدید جنگ ها در همه سرزمین های اسلامی ویزه ای مقبول داشته اند.
بنگلادیش خیلی آسان از پیکر پاکستان جدا و مثل این سرزمین در جفرافیای اسلام سرزمین های چون امارات، یمن، تونس، اسراییل به وجود آمد.
آیا کسی فکر میکند که اگر در عربستان و ایران اسلامی جنگی در گیرد چه روزگاری در جهان ما روی خواهد داد؟

باور من این است که ۸۰ در صد مواد سوخت موتر های تولیدی در جهان غرب در گوشه ای خیابان ها تا ابد راکد و مافیای مواد مخدره در غرب به ورشکستگی سردچار خواهند شد.

خوب بگذریم از همه اینها کسی فکر میکند که پاکستان را در شرق جغرافیای اسلام و اسراییل را در غرب آن چرا و چه کسانی با بمب هسته ای مجهز ساخته است؟ این را من در میدیا دیده ام که پاکستانی ها هر راکت دور برد خود را به نام یکی از مناطق افغانستان نامگذاری کرده اند. چرا؟
این را حمایت حاضر شان از جاهل ترین های ما به نام طالب ثابت میسازد.

بعد آنچه برای وطنداران ام حقیقت است اینکه!
مجاهد دیروز که امریکا را دشمن اسلام میگفت چرا حالا زیر بیرق اش ایستاده و یا به نام طالب از کشتار کودک، پیر و جوان هموطن مسلمان اش نمی شرمد و آن را جهاد فی سبیل الله میگوید...!

نعمت الله ترکانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن درباره دختر ؛ جملات کوتاه و طولانی در مورد دختر قوی و دختر بودن