اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند


اعضای هیات مدیره جدید خانه مطبوعات بوشهر انتخاب شدند

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات این استان با مشارکت 74.3 درصد از اعضا انتخاب شدند.

آنیتا مظفری در چهارشنبه در این ارتباط گفت: انتخابات خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر صبح امروز به صورت تمام الکترونیک با حضور ۲۱ نامزد و ۱۵۴ عضو واجد شرایط رای از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ برگزار شد.

وی اظهارداشت: از این شمار نامزد، ۱۴ نفر برای هیات رئیسه وهفت نفر برای بازرس خانه مطبوعات نام نویسی کرده بودند.

مظفری افزود: در انتخابات امروز مازیار هوشمند، علی هوشمند، عبدالحسین قاسمی، سلمان ندومی، عبدالحمید شعرانی، وحید امیر، صدیقه جمالی، حسین حشمتی و حجت عبداللهی به عنوان اعضا اصلی هیات رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر انتخاب شدند.

وی بیان کرد: رقیه زیرک، سهیلا شعبانی، مهرنوش ذوالفقاری و سیده سمیرا کیارش نیز به عنوان اعضای علی‌البدل خانه مطبوعات تعیین شدند.

وی ادامه داد: سلمان ندومی و حسین حشمتی به عنوان بازرس اصلی و رقیه زیرک نیز بازرس علی البدل این دوره خانه مطبوعات و رسانه های استان شدند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان به مدت سه سال و بازرسان برای یک دوره یکساله عهده‌دار این مسئولیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403