یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت اعیاد اسلامی است


یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت اعیاد اسلامی است

حجت الاسلام امیدی گفت: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت اعیاد اسلامی است که در این مناسبت ها در راستای ترویج معارف اسلامی و پیام های هر عید برنامه هایی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، جلسه هم اندیشی برنامه های ویژه عید غدیر به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس امروز (پنج شنبه ۲۶ تیر) با هدف تبادل نظر در خصوص اجرای برنامه های ایام دهه «ولایت» و ایام اعیاد قربان و غدیر برگزار شد، با حضور حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس، حجت الاسلام «وحید احمدی»، دبیر بنیاد بین المللی غدیر در استان، «احمدرضا نداف»، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

حجت الاسلام امیدی در این جلسه با بیان اهمیت بزرگداشت عید سعید غدیر خم با ذکر روایات ائمه معصومین (ع)، گفت: یکی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد بزرگداشت اعیاد اسلامی است که در این مناسبت ها در راستای ترویج معارف اسلامی و پیام های هر عید برنامه هایی اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه عید غدیر خم، عید ولایت است که در روایات برترین اعیاد اسلامی نامیده شده است، تاکید کرد: در قالب برگزاری برنامه های این ایام باید پیام غدیر که ولایتمداری است، ترویج شود.

وی همچنین توزیع کمک های مومنانه با تاسی به امیرمومنان حضرت علی (ع) در سطح مساجد، ارائه احکام روز غدیر در مساجد و برگزاری جشنواره های مختلف هنری در رشته های سرود، نقاشی، دلنوشته و شعر را از برنامه های پیشنهادی این ایام ذکر کرد و گفت: باید تلاش شود برنامه ها باتوجه به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی دنبال شود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند