افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری شیراز


افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری شیراز

شیراز-ایرنا-بر اساس مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر شیراز، نرخ کرایه جابه جایی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی، مینی‌بوس و تاکسی‌های درون شهری شیراز بین 25 تا 30 درصد افزایش یافت.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز، پنجشنبه با بیان این مطلب به ایرنا اظهار داشت: این نهاد در نشست روز بیست و پنجم تیرماه ۹۹، لایحه شهرداری این کلانشهر را در زمینه تعیین نرخ کرایه جابه جایی مسافر در شبکه حمل ‌و نقل شامل، اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی در سال ۹۹ با رای موافق اکثریت اعضای این شورا به تصویب رساند.

نواب قائدی افزود: بر اساس این مصوبه، نرخ کرایه خطوط روزانه، شبانه و دربستی اتوبوس و مینی‌بوس به میزان ۲۵ درصد نسبت به سال 98 افزایش یافت.

وی بیان کرد: نرخ کرایه بدون احتساب ورودی محاسبه شده و دریافت کرایه نقدی در کلیه ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس نیز حذف شده است.

قائدی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی این شهر به ازای هر کورس ۱۲ هزار ریال تعیین و نرخ تاکسی‌های ویژه فرودگاه، بی‌سیم، پایانه‌ها، راه آهن و شرکت‌های حمل ‌و نقل به میزان ۳۰ درصد نسبت به سال 98 افزایش یافته است.

بر اساس قانون، مصوبه‌های شورای اسلامی پس از تایید فرمانداری قابلیت اجرایی دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


آدرس و تلفن شعب بیمه تامین اجتماعی شیراز و کارگزاری های مربوطه