تصادف در محور ورامین - پاکدشت 2 کشته برجا گذاشت


تصادف در محور ورامین - پاکدشت 2 کشته برجا گذاشت

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین اعلام کرد: بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پژو پارس در محور ورامین- پاکدشت موسوم به جاده کانال، یک نفر کشته و یک نفر هم که به شدت مجروح شده بود در بیمارستان جان باخت.

محسن پارسا روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: عوامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین با اطلاع از وقوع یک فقره تصادف جرحی در جاده کانال که مسیر اتصال دو شهرستان پاکدشت و ورامین است، سریعا به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه دو دستگاه پژو پارس از روبروی با هم برخورد کرده و در شانه خاکی واژگون شده بودند.
پارسا خاطرنشان کرد: عوامل امدادی با ایمن سازی منطقه، با استفاده از وسایل هیدرولیک، نسبت به اجرای عملیات خروج اقدام کردند.
این مسئول اضافه کرد: در این حادثه یکی از رانندگان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده بود و راننده دیگر خودرو که به شدت مصدوم شده بود، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

تصادف در محور ورامین - پاکدشت 2 کشته برجا گذاشت


پیگیری خبرنگار ایرنا مشخص کرد که راننده مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.
در قسمت شمالی کمربندی ورامین – پیشوا و در حاشیه کانال اصلی انتقال آب دشت ورامین ، جاده ای موسوم به تیغاب احداث شده که این جاده در حوزه استحفاظی سه شهرستان ورامین ، پیشوا و پاکدشت واقع شده که این امر سبب شده تا بسیاری از اقدمات عمرانی و بهسازی معبر به درستی انجام نشود.
در طول این مسیر روستاهای جعفرآباد اخوان ، عبدل آباد ، قوئینک زهری از شهرستان ورامین ، سرگل و گل عباس از شهرستان پیشوا و ارمبویه از شهرستان پاکدشت واقع شده است و احداث ده ها تالار و باغ رستوران سبب شده تا تعداد زیادی از خودروها برای دسترسی به پاکدشت و روستاهای اطراف ، این مسیر را انتخاب کنند.
عبور کانال اصلی انتقال آب از حاشیه این محور باعث شده تا هر از چند گاهی شاهد سقوط خودروهای عبوری به داخل آن باشیم به طوری که طی دو سال گذشته بیش از ۱۰ نفر بر اثر سقوط در کانال آب ، جان خود را از دست داده اند.
عرض کم ، نبود حتی یک تیر چراغ برق و تاریکی مطلق جاده در شب ، کمبود علائم راهنمایی و رانندگی و تردد تعداد زیادی خودرو به ویژه شب هایی که در تالارهای این محور مراسم جشن عروسی برپا می شود، سبب شده تا تصادفات منجر به جرح و فوت متعددی در آن رخ دهد و به نظر می رسد که گذر از این مشکل به مدیریت واحد این محور نیاز دارد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحریک همسر به روش خیلی سریع و راحت