324 نفر در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در استان مرکزی با یگدیکر رقابت می‌کنند


324 نفر در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد در استان مرکزی با یگدیکر رقابت می‌کنند

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی از رقابت 324 نفر در آزمون جامع دکتری این دانشگاه خبر داد و گفت: بر اساس ‌بخشنامه سازمان مرکزی، این آزمون هفتم مردادماه امسال در هفت شهر استان برگزار می‌شود.

«حسین کلانتری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امتحانات جامع دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در شهرهای اراک، خمین، ساوه، نراق، آشتیان، محلات و تفرش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر اراک این رقابت علمی بین ۱۹۷ نفر، در خمین ۵۲ نفر، در ساوه ۳۷ نفر، در نراق ۱۵ نفر، در آشتیان ۱۳ نفر، در محلات ۶ نفر و در واحد تفرش بین چهار نفر برگزار می‌شود.

کلانتری اظهار داشت: سوال‌های امتحان دانشجویانی که در سامانه ثبت‎نام کرده‌اند در روز مقرر به واحدی که آنها به ‎عنوان محل آزمون کتبی جامع انتخاب کرده‌اند، ارسال می‌شود.
وی در خصوص برگزاری کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی واحدهای دانشگاهی استان مرکزی نیز گفت: مقرر شده کلاس‌های دروس عملی (آزمایشگاهی و کارگاهی) در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان از اول تا ۲۴ مردادماه امسال به‌صورت فشرده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‎گذاری اجتماعی برگزار شود.

بیش از ۲۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان مرکزی در مقاطع مختلف مشغول به تحصیلند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی