اعلام فراخوان رسمی اعزام سرباز امریه برای واحدهای صنعتی استان مرکزی


اعلام فراخوان رسمی اعزام سرباز امریه برای واحدهای صنعتی استان مرکزی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سازمان صمت استان جهت اعزام مشمولین وظیفه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به واحدهای صنعتی و معدنی استان مرکزی اعلام آمادگی می کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، سعید جعفری کرهرودی در جلسه کمیته طرح تاپ، افزود: حمایت از توسعه نوآوری و فناوری یکی از مصادیق حرکت در مسیر "جهش تولید" بوده و اعزام سرباز امریه(مقطع ارشد و دکتر ) برای فعالیت در واحدهای تحقیق و توسعه در قالب طرح سرباز تاپ فرصتی متمایز برای ارتقاء رقابت پذیری بنگاه های صنعتی و معدنی است.

وی گفت: جهت اجرای هرچه بهتر این طرح از همکاری کلیه دانشگاه ها در معرفی طرح به مشمولین وظیفه دانشگاهی از طریق سامانه iranetop.ir استقبال شده و خواستار همکاری دانشگاه ها در این خصوص هستیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه ها ضمن تعامل با سازمان های استانی از دیگر ظرفیت های طرح ملی تاپ، نظیر فرصت مطالعاتی ارتقاء اساتید دانشگاه با اعزام به واحدهای صنعتی(استاد تاپ) و دانشجو تاپ نیز بهره مند شوند .

جعفری کرهرودی با اشاره به پتانسیل های استان مرکزی خاطرنشان کرد: این استان به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور مطرح است و با برخوداری از صنایع بزرگ و دارای جایگاه در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، آلومینیوم، صنایع معدنی، شیمیایی و ... فرصتی منحصر به فرد برای فعالیت های پژوهشی به شمار می رود .

وی در پایان از متقاضیان استفاده از مزایای طرح تاپ خواست پس از ثبت نام در پورتال iranetop.ir و اخذ تاییدیه، نسبت به تکمیل قسمت درخواست سرباز در پورتال مذکور اقدام کنند و در صورت بروز مشکل با شماره تلفن های 33665615 086و 09188643812( در ساعات اداری ) تماس بگیرند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب