دروازبان سپیدرود: در بازی بسیار سختی پیروز شدیم


دروازبان سپیدرود: در بازی بسیار سختی پیروز شدیم

رشت - ایرنا - دروازبان سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر داماش در یک بازی بسیار سخت به پیروزی رسیدیم.

میکاییل ایمن تراج روز شنبه در خصوص دربی رشت در لیگ دسته اول کشور در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بازی بسیار حساس و سخت بود اما همه بازیکنان سپیدرود رشت با تمام وجود خود تلاش کردند.

وی که یکی از ستاره های تیمش در این دیدار بود افزود: البته بازیکنان در این بازی به من خیلی کمک کردند تا در این دیدار دروازه خود را بسته نگهداریم و امیدوارم که در بازی های بعدی نیز با یاری همدیگر همینطور ظاهر شویم .

وی ادامه داد: ما چهار بازی دیگر پیش رو داریم که همه بازی ها سخت و مشکل است و باید تمرکز خود را حفظ کنیم تا در این دیدارهای باقی مانده نیز نتیجه خوبی را کسب و در نهایت سهمیه خود در لیگ دسته اول را حفظ کنیم.

دروازبان تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: البته مسئولان نیز باید به یاری تیم ما و همچنین تیم داماش بشتابند چون این بازی های باقی مانده سرنوشت ساز است و با توجه به اینکه مشکلات ما بسیار زیاد است در این راستا مسئولان باید به ما کمک کنند.

ایمن تراج به واکنش لحظات پایانی خود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در وقت های تلف شده یک ضربه بسیار زیبا از سوی بازیکنان داماش زده شد که خوشبختانه توانستم این ضربه را مهار و راهی کرنر کنم اما با دیرک دروازه برخورد و از ناحیه کمر دچار آسیب یدگی شدم اما در نهایت توانستیم در این بازی پیروز شویم و از گل زده خود محافظت کنیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم که در چهار بازی باقی مانده نیز بتوانیم از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم و همچنین با کمک هم از دروازه محافظت کنیم تا با کسب نتایج قابل قبول، از سقوط رهایی یابیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلانیان شنبه شب در هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دربی رشت در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال سپیدرود با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.

تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در حیفا