کودکان برتر هرمزگان در مهرواره «بهار در خانه» معرفی شدند


کودکان برتر هرمزگان در مهرواره «بهار در خانه» معرفی شدند

بندرعباس- ایرنا- 2 عضو هفت و 11 ساله مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در جمع برترین عکاسان مهرواره بهار در خانه قرار گرفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این باره گفت: هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، فراخوان مهرواره نوروزی «بهار در خانه» در قالب‌های نقاشی، عکس و فیلم کوتاه، روز ۲۵ اسفند ١٣٩٨ منتشر شد.

ناهید سلیمانی احمدی روز یک‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: تکنیک و اندازه خلق آثارِ این مهرواره آزاد و برای کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ سال اعلام شده بود و بر همین اساس، در بخش عکاسی، ۶۳۰ اثر دریافت شد که در ۲ گروه سنی هفت تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال به صورت جداگانه، در دو مرحله بررسی شدند و آثار برتر ۵۰ عکاس به نمایشگاه راه پیدا کرد.

وی ادامه داد: با بررسی آثار برتر مهرواره "بهار در خانه" از استان هرمزگان روژان مشفقی عضو هفت ساله مرکز شماره سه بندرعباس و علی احمدزاده عضو ۱۱ ساله مرکز بستک به عنوان اعضای برتر این مهرواره "بهار در خانه" معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: با توجه به این‌که این فراخوان در قالب مهرواره برگزار شده است و رتبه‌بندی و برگزیده ندارد، اما از آثار برتر با ارسال هدیه‌ فرهنگی تجلیل می‌شود.

به گفته سلیمانی احمدی، آثار برتر و راه یافته به نمایشگاه، در بخش گالری پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی kpf.ir منتشر خواهد شد.

روژان مشفقی عضو مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندرعباس دی‌ماه سال گذشته نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار هفتمین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی تاشکند در سال ۲۰۱۸ با موضوع «دنیای کودکی، سرزمین مادری، دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم و رویای من» ‌شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر