استاندار همدان: دستاوردهای دولت درست قضاوت و اطلاع‌رسانی شود


استاندار همدان: دستاوردهای دولت درست قضاوت و اطلاع‌رسانی شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان با اشاره به عملکرد ارزنده دولت در شرایط تحریم و بحران کرونا گفت: این دستاوردها باید به صورت درست و عادلانه قضاوت و به گوش مردم برسد.

سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: مدیران و روسای اداره ها و دستگاههای اجرایی باید اقدامات دولت در تمام بخش های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را به آگاهی مردم برسانند.

وی از رسانه ها خواست با قدرت دستاوردهای ارزشمند دولت را در قالب های متنوع خبری اطلاع رسانی کنند.

استاندار همدان اضافه کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تولیدکنندگان همدان خطوط تولید را با چنگ و دندان حفظ کرده و اجازه ندادند چرخ تولید از حرکت بایستد که قابل قدردانی است.

شاهرخی به راندمان بالای تولید گندم اشاره کرد و گفت: از تلاش و همت کشاورزان برای کاشت، داشت و برداشت محصول و تحمل شرایط سخت مالی کشور باید قدردانی کرد.

استاندار همدان افزود: دولت کنونی بی پول ترین دولتهای کشور است و با دست خالی و کمبودهای فراوان برای رضایت مردم تلاش می کند.

وی اضافه کرد: گوشت مرغ باهدف رعایت حقوق مصرف‌کنندگان براساس نرخ ستاد تنظیم بازار کشور قیمت‌گذاری شده و افزایش این مبلغ در حیطه اختیارات استان همدان نیست.

شاهرخی به رفع مشکلات مرغداران تاکید کرد و افزود: در تامین نهاده مشکلاتی وجود دارد که در دست بررسی است تا این قشر متضرر نشوند.

استاندار همدان یادآوری کرد: تعامل و انسجام خوبی در تیم اقتصادی و نظارت استان وجود دارد تا مشکلات و گرفتاری های اقشار مختلف مردم رسیدگی شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اختتامیه مراسم سلام فرمانده در همدان