رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020


روند مشکی شدن خودروها ادامه‌دار بوده و رم هم با معرفی نسخه سفارشی هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020 به این جمع پیوسته است. این خودرو که به عنوان یک پکیج ظاهری مونوکروماتیک باب میل خریداران پیکاپ های لوکس معرفی شده از جلوپنجره، دستگیره‌های درب و چراغ‌های جلوی مشکی سود می‌برد. همین طرح تیره‌رنگ به … The post رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن...

روند مشکی شدن خودروها ادامه‌دار بوده و رم هم با معرفی نسخه سفارشی هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن ۲۰۲۰ به این جمع پیوسته است.

رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020

این خودرو که به عنوان یک پکیج ظاهری مونوکروماتیک باب میل خریداران پیکاپ های لوکس معرفی شده از جلوپنجره، دستگیره‌های درب و چراغ‌های جلوی مشکی سود می‌برد.

رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020

همین طرح تیره‌رنگ به آینه‌های جانبی، نشان‌ها و رینگ‌های آلومینیومی نیز سرایت کرده است. رینگ‌های این خودرو در نسخه‌های استاندارد ابعاد ۲۰ اینچی داشته اما در مدل‌های دارای چرخ های چهار تایی در عقب ابعاد رینگ‌ها ۱۷ اینچ می‌باشد.

به نظر نمی‌رسد که در کابین تغییرات قابل‌توجهی رخ داده باشد اما مدل فول لیمیتد این پیکاپ از تجهیزات زیادی همچون صندلی‌های جلوی گرم و سرد شونده، صندلی‌های عقب گرم شونده، صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای، سیستم صوتی مرغوب با ۱۰ بلندگو و تریم چرم و چوب سود می‌برد.

رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020

زیر کاپوت رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی قرار می‌گیرد. نیروگاه استاندارد این خودرو از نوع ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری با قدرت ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۵۸۲ نیوتون متر می‌باشد.

رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020

مشتریان همچنین می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر ۶.۷ لیتری توربودیزل کامینز را سفارش دهند که در نسخه پایه قدرت ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۱۱۵۲ نیوتون متری دارد. نسخه قوی‌تر این پیشرانه با خروجی ۴۰۰ اسبی و گشتاور ۱۳۵۶ نیوتون متری هم عرضه می‌شود.

مدل سفارشی بلک ادیشن به‌صورت دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک در دسترس بوده و ظرفیت یدک کشی آن به ۱۵۹۲۱ کیلوگرم می‌رسد.

رخ‌نمایی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن 2020

این مدل در پیکربندی‌های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ قابل انتخاب بوده و در سه‌ماهه سوم امسال وارد بازار خواهد شد. قیمت این خودرو از ۶۲۷۴۵ دلار شروع می‌شود که تنها ۱۰۹۵ دلار بیشتر از قیمت رم ۲۵۰۰ لیمیتد است.

برچسب ها

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دستاورد هوش مصنوعی گوگل؛ کاهش ترافیک با هوشمندسازی چراغ‌های راهنمایی!