فروش اقساطی کشنده دافران H7 شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد


فروش اقساطی کشنده دافران H7 شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

با وجود لغو برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به علت شیوع کرونا، به نظر می‌رسد رویه متفاوتی در خصوص نمایشگاه‌های خودرو استانی در نظر گرفته شده و این نمایشگاه‌ها یکی پس از دیگری برگزار می‌شوند. بیستمین نمایشگاه خودرو مشهد یکی از این رویدادها است که از...

با وجود لغو برگزاری نمایشگاه خودرو تهران به علت شیوع کرونا، به نظر می‌رسد رویه متفاوتی در خصوص نمایشگاه‌های خودرو استانی در نظر گرفته شده و این نمایشگاه‌ها یکی پس از دیگری برگزار می‌شوند. بیستمین نمایشگاه خودرو مشهد یکی از این رویدادها است که از تاریخ ششم الی نهم آبان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

شرکت شایان دیزل یکی از حاضران مهم نمایشگاه خودرو مشهد است. این شرکت مدتی پیش محصول جدید خود به نام کشنده دافران H7 را معرفی کرد که در حال حاضر قوی‌ترین کشنده تولید داخل لقب گرفته است. خبر خوب آن‌که شایان دیزل در نمایشگاه مشهد، شرایط فروش اقساطی دافران H7 را برقرار خواهد کرد و متقاضیان می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند.

دافران H7 مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که حداکثر می‌تواند 480 اسب‌بخار قدرت تولید کند. گیربکس اتوماتیک AMT یکی از مزایای دافران H7 در مقابل رقبایش است چرا که اکثر خودروهای سنگین تولیدداخل در حال حاضر از جعبه دنده‌های دستی استفاده می‌کنند. این خودرو به استانداردهای آلایندگی یورو 5 و EEV مجهز است و سیستم‌های ایمنی ABS،ECS،EBS و AEBS را در خود جای داده‌ است. کشنده فوتون ایران خودرو دیزل و سیتراک C7H ماموت دیزل عمده رقبای دافران H7 هستند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز