توزیع کمک های مومنانه هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)


توزیع کمک های مومنانه هم زمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)

محمد مهدوی گفت: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام جواد علیه السلام و برپایی سفره نذری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه به نیازمندان کمک کرده و از نیروهای خدوم شهرداری تجلیل کنیم.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری امام جواد علیه السلام و برپایی سفره نذری نبود بنابراین تصمیم گرفتیم با جلب کمک های مومنانه به نیازمندان کمک کرده و از نیروهای خدوم شهرداری تجلیل کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد افزود: به همین منظور با مشارکت اعضای کانون و همکاری موسسه خیریه نسیم مهربانی و گروه جهادی فدائیان عدالت تعداد ۳۰ عدد کارت هدیه به ۳۰ نفر از نیروهای زحمتکش و خدوم شهرداری اعطا شد.

وی بیان کرد: همچنین قرار است امشب هم زمان با شام شهادت امام جواد علیه السلام یکهزار پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی، در بین خانوارهای نیازمند ۳ روستا و در سطح شهر عنبرآباد توزیع شود.

مهدوی ادامه داد: تعدادی از پرس های غذای گرم نیز در بین خانوارهای نیازمند زهکلوت از توابع شهرستان رودبار جنوب توزیع می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد ابراز کرد: علاوه بر این ۲ راس گوسفند نذری نیز قربانی شده و گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شوند.

وی اظهار کرد: این اقدامات در راستای تداوم رزمایش مواسات و همدلی و با تاسی از سیره اهل بیت علیهم السلام و به ویژه امام جواد علیه السلام انجام می شود و ان شاءالله فعالیت های جهادی و کمک های مومنانه تا پایان کرونا همچنان ادامه دارد.

مهدوی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون به مناسبت شهادت امام جواد علیه السلام بیان کرامات و فضائل آن حضرت و تبیین شخصیت و جایگاه والای این امام همام بود که در گروه مجازی کانون مطالبی با همین مضمون به اشتراک گذاشته شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام عنبرآباد در خاتمه بیان کرد: این برنامه نیز در راستای ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و آشنایی بیشتر قشر جوان با سبک زندگی و سیره امام جواد علیه السلام اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی