نخستین کاریابی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد


نخستین کاریابی الکترونیکی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی و فعال شدن نخستین کاریابی الکترونیکی استان به آدرس www.karyabikarjoo.ir   در راستای ایجاد وحدت رویه سامانه‌های الکترونیکی و سهولت در کاریابی متقاضیان حبر داد.

سید حفیظ‌الله فاضلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجوز این طرح با هدف جلوگیری از فعالیت غیرقانونی سامانه‌های کاریابی غیرمجاز در فضای مجازی، یکپارچه‌سازی و شفاف‌سازی فرصت‌های شغلی کسب شده و سهولت در گزینش شغل منطبق بر مهارت و توانمندی‌های جویندگان کار صادر شده است.

وی ادامه داد: این سامانه می‌تواند ارتباط میان کارفرما و کارجو را حرفه‌ای و شفاف کند و به عنوان تجربه‌ای نو و مفید در ایجاد اشتغال عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود برجا بگذارد.
به گفته فاضلی، هدایت شغلی، مشاوره خوب و صحیح، کاریابی مجازی از طریق سایت‌ها و نرم‌افزارها، ارتباط مناسب و به روز فارغ‌التحصیلان کارآفرین با سرمایه‌داران و بنگاه‌های اقتصادی و شناخت واقعی نیازهای آموزشی بازار کار استان از دیگر موارد فعالیت این مرکز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در این سامانه به منظور آسایش کاربران فرصت‌های شغلی بر اساس نیازهای منطقه جغرافیایی قابل دسترسی است.

فاضلی افزود: با راه‌اندازی این سامانه تمام الکترونیک کارجویان و کارفرمایان می‌توانند بدون محدودیت زمان و مکان نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نیروی کار در کمترین زمان اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین آمارهای اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری ۴۳ هزار بیکار در این استان شناسایی شده که بیش از نیمی از این بیکاران را فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تشکیل می‌دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟