کرایه وسایل نقلیه عمومی در اشنویه افزایش یافت


کرایه وسایل نقلیه عمومی در اشنویه افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اشنویه گفت: نرخ کرایه وسایل نقلیه عمومی شامل آژانس‌های تاکسی تلفنی، تاکسی‌های گردشی و خطی در این شهرستان 20 درصد افزایش یافت..

خالید مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افزایش ۲۰ درصدی طبق روال هر سال با تصویب شورای اسلامی شهر و تایید کمیته تطبیق فرمانداری به منظور همسان‌سازی نرخ‌ها با شهرهای همجوار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به ۱۰ هزار ریال، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به ۴۰ هزار ریال، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به ۵۰ هزار ریال و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۶۵ هزار ریال افزایش یافته است.

رییس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری اشنویه اضافه کرد: این افزایش قیمت از روز گذشته اعمال شده و خدمات حمل‌ونقل بر اساس نرخ‌های جدید انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: نصب برچسب قیمت تاکسی‌ها در چند روز آینده در این شهر آغاز می‌شود و شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی، شکایت خود را به شماره تلفن ۴۴۶۳۰۱۱۱ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

هم‌اکنون ۳۹۱ دستگاه تاکسی در این شهرستان به صورت خطی، گردشی و تلفنی کار حمل و نقل شهری را برعهده دارند که از این تعداد ۱۳۹ دستگاه را تاکسی‌های گردشی و خطی، ۲۵۲ دستگاه تاکسی‌های تلفنی در قالب ۱۸ شرکت قانونی مجوزدار، یک دستگاه ون و یک دستگاه مینی‌بوس است.

اشنویه دارای ۷۴ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی