برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هرمزگان


برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در هرمزگان

حجت الاسلام پروین گفت: پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور 153 شرکت کننده، روز جمعه دهم مرداد در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « صابر پروین » در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله نخست پانزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم، اظهار کرد: این آزمون با حضور 153 نفر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افرادی که در این مرحله موفق به کسب نمره قبولی شوند به مرحله دوم آزمون که به صورت شفاهی برگزار خواهد شد راه می‌یابند، افزود: این آزمون در نیمه دوم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، حافظان ۱۰ جز، ۲۰ جز و کل قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام پروین با بیان اینکه شرکت کنندگان در این آزمون از شهرستان های بندرعباس، قشم، بندرخمیر و حاجی آباد هستند، تاکید کرد: به پذیرفته شدگان در دو مرحله آزمون، مدارک هم تراز دیپلم (حافظ ۱۰ جز)، فوق‌دیپلم (۲۰ جز) و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری (حافظ کل) اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این آزمون ساعت 8 صبح روز جمعه ۱۰ مرداد ماه در سالن همایش حوزه علمیه خواهران بندرعباس واقع در کوی آیت الله غفاری بندرعباس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نتیجه آزمون مرحله نخست در تاریخ پنجم مهرماه از طریق سایت سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.com اعلام خواهد شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: در این آزمون که با رعایت دقیق فاصله اجتماعی و بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد همراه داشتن ماسک و دستکش بهداشتی الزامی است.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر قدیمی به کما رفت