بیش از 250 خانواده نیازمند در مشگین‌شهر کمک‌رسانی شدند


بیش از 250 خانواده نیازمند در مشگین‌شهر کمک‌رسانی شدند

اردبیل - ایرنا - با برگزاری گام اول از دومین مرحله از رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه به بیش از 250 خانواده نیازمند در شهرستان مشگین‌شهر کمک‌رسانی شد.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به جهت همزمانی برگزاری این رزمایش با ایام عید قربان تعداد ۱۰ راس گاو و گوسفند نیز قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ پاسدار محمد پورمند افزود: اعضای جامعه هدف قبلا توسط فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی شناسایی شده و تلاش می‌شود در قالب این رزمایش به نیازمندان واقعی و آبرومند کمک‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها شامل برنج ، روغن ، خرما و سایر اقلام خوراکی می‌باشد، از مشارکت خیرین و کارکنان ادارات دولتی جهت تهیه این بسته‌ها قدردانی کرد.

امام جمعه مشگین‌شهر نیز گفت: تداوم کمک‌های مومنانه همواره از سفارشات مقام معظم رهبری می‌باشد که این مهم تاکنون در این شهرستان با موفقیت انجام شده است.

حجت‌الاسلام باوقار اضافه‌کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اهالی خیر و نوع‌دوست این شهرستان به یاری همدیگر شتافته‌اند و بیشتر کمک‌های مردمی و خیرین بصورت پنهانی از طریق اعضای شوراهای اسلامی روستا و پایگاه‌های مقاومت بسیج انجام شده است.

باوقار افزود: رزمایش سراسری کمک‌های مومنانه در سایر نقاط شهرستان از جمله مراکز بخش‌های مرادلو ، ارشق ،مشگین‌شرقی و قصابه نیز با هدایت و راهنمایی ائمه جمعه مناطق یاد شده انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی